Gå til innhold

jakten på den 6 sans og liknende

Anbefalte innlegg

Gjest halvskeptiker
Skrevet

Lurer på, er dette ekte??? I tilfelle, HVORFOR har det ikke skjedd en ENESTE gang at noen klarsynte har kommet fram til løsninger på drapsgåter?

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

24

• Tonette

4

• morsan

1

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Dette er en typisk Sør-tråd, men jeg kan signere på alt han kommer til å svare i denne tråden.

Skrevet

Fordi det er bedrageri.

Ikke en eneste en av alle de påstått "klarsynte" i Europa har funnet Madeleine heller, selv om bortforklaringene på dette blir mer fantasifulle og desperate hver gang noen spør dem.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Dette er en typisk Sør-tråd, men jeg kan signere på alt han kommer til å svare i denne tråden.

Noen går meg i næringen! :moppe:

Med vennlig hilsen

Gjest halvskeptiker
Skrevet

Isåfall er jeg fan av Sør, for dette her kunne jeg diskutert leeenge :D

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Isåfall er jeg fan av Sør, for dette her kunne jeg diskutert leeenge :D

Jeg er veldig enig med Sør i disse spørsmålene jeg også.

Gjest Linnea79
Skrevet

De blir ofte brukt og til stor nytte. Men det foregår mer i det skjulte. Det er flere gåter som løses alternativt enn vi vet om. Det er nemlig ikke godkjent som gyldig bevis i kriminelle saker og tror heller ikke det er lov å benytte seg av dem mange plasser.

Har forøvrig hørt at det var en synsk inni bildet i Orderud saken og at denne synske utenlandske personen som ikke kjente til Orderud saken fra før, har vært til stor hjelp for å løse gåten.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

De blir ofte brukt og til stor nytte. Men det foregår mer i det skjulte. Det er flere gåter som løses alternativt enn vi vet om. Det er nemlig ikke godkjent som gyldig bevis i kriminelle saker og tror heller ikke det er lov å benytte seg av dem mange plasser.

Har forøvrig hørt at det var en synsk inni bildet i Orderud saken og at denne synske utenlandske personen som ikke kjente til Orderud saken fra før, har vært til stor hjelp for å løse gåten.

Gåten er jo ikke løst.

Skrevet

I følge Politiet i Norge og Dammark "synske" aldri oppklart noe som helst mordmysterie i noen av de to landene.

Og Madeleine er jo fremdeles forsvunnet.

Med vennlig hilsen

Gjest Istapp
Skrevet

Er vel ikke alt de finner ut av heller,tror det går mye på flax. Men godt gjort mye av det de foretok seg,men teit at de er overlykkelige over å få det til. Burde ikke bli sjokka,de er jo "klarsynte". Nei,takke meg til de som virkelig kan det! De mest seriøse er ikke representert der.

Skrevet

Er vel ikke alt de finner ut av heller,tror det går mye på flax. Men godt gjort mye av det de foretok seg,men teit at de er overlykkelige over å få det til. Burde ikke bli sjokka,de er jo "klarsynte". Nei,takke meg til de som virkelig kan det! De mest seriøse er ikke representert der.

Ingen er "seriøse" hva angår "klarsynthet", men kun hva angår å loppe uskyldige for penger. Der er de til gjengjeld proffe.

Med vennlig hilsen

Gjest Istapp
Skrevet

Ingen er "seriøse" hva angår "klarsynthet", men kun hva angår å loppe uskyldige for penger. Der er de til gjengjeld proffe.

Med vennlig hilsen

Mange av dem du nevner der ja. Men finnes også seriøse klarsynte,men de vet ikke og ser ikke ALT! Og det er så altfor få av dem.

Gjest fra bergen
Skrevet

Med vennlig hilsen

Snåsamannen er seriøs.

Skrevet

Mange av dem du nevner der ja. Men finnes også seriøse klarsynte,men de vet ikke og ser ikke ALT! Og det er så altfor få av dem.

Nei, det gjør det ikke. Det finnes en masse mennesker som påstår de ser noe, og til og med noen som har klart å overbevise seg selv om at de har det, men intet som tyder på at noen faktisk besitter evner som går ut over det å overbevise andre og noen ganger seg selv.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Snåsamannen er seriøs.

Jeg vet intet om han har en god sans for humor.

Gjest fra bergen
Skrevet

Jeg vet intet om han har en god sans for humor.

???

Skrevet

???

Vel, jeg vet ikke om fyren er seriøs hele tiden, eller om han av og til forteller vitser, for eksempel.

Skrevet

Noen går meg i næringen! :moppe:

Med vennlig hilsen

Jeg er ikke enig med deg denne gangen ;o) Men jeg gidder ikke krangle for dette har vel mest med hva man har opplevd sjøl eller ikke opplevd.

Gjest fra bergen
Skrevet

Vel, jeg vet ikke om fyren er seriøs hele tiden, eller om han av og til forteller vitser, for eksempel.

Det er hevet over all tvil at mannen har "uforklarlige" evner.

Skrevet

Det er hevet over all tvil at mannen har "uforklarlige" evner.

1) Nei, det er det ikke. Det er en masse hype om det, men det er noe helt annet.

2) At det eksisterer noe man ikke kan forklare, betyr ikke at det er "uforklarlig". Fly var kunne ikke forklares for 400 år siden, men kan forklares i dag. Ikke noe mystisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...