Gå til innhold

Trenger vi alle disse kattene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, da. Min pus er nyttig. Fanger rotter og mus, og jager vekk skjærer og måker fra verandaen. I tillegg er den en veldig god lytter når jeg trenger å blåse ut litt damp. Hjemløse katter derimot, stakkars små.

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke. Og aller minst for kattenes egen skyld. De kattene som ahr et godt hjem hvor de får det de trenger, har ingen problemer og skaper sjelden problemer for andre, men pga at mange mennesker lar være å sterilisere og kastrere kattene sine, blir det født altfor mange katter som ikke har det spesielt godt, og som er til irritasjon og plage for andre mennesker.

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke. Og aller minst for kattenes egen skyld. De kattene som ahr et godt hjem hvor de får det de trenger, har ingen problemer og skaper sjelden problemer for andre, men pga at mange mennesker lar være å sterilisere og kastrere kattene sine, blir det født altfor mange katter som ikke har det spesielt godt, og som er til irritasjon og plage for andre mennesker.

''men pga at mange mennesker lar være å sterilisere og kastrere kattene sine, blir det født altfor mange katter som ikke har det spesielt godt, ''

Amen! Ekte dyrevenner sørger for å kastrere (+ chippe) katten sin!

Skrevet

''men pga at mange mennesker lar være å sterilisere og kastrere kattene sine, blir det født altfor mange katter som ikke har det spesielt godt, ''

Amen! Ekte dyrevenner sørger for å kastrere (+ chippe) katten sin!

*kikker stolt bort på katten uten bjeller*

Skrevet

*kikker stolt bort på katten uten bjeller*

:-)

Min har aldri hatt bjeller, men er sterilisert/kastrer lell :-)

Skrevet

Jepp, her en natt kom det en digert svart slask av en katt inn katteluka og angrep stakkars lille pusen vår som lå og sov i stolen sin. Det var kattepiss, dritt og hårdotter over hele stua etterpå, og mannen i huset jaget katten ut i hagen i bare trusa med treskoen i hånda (mannen altså, ikke katten).

Skulle gjerne ha gjella den katterampen.

Skrevet

Jepp, her en natt kom det en digert svart slask av en katt inn katteluka og angrep stakkars lille pusen vår som lå og sov i stolen sin. Det var kattepiss, dritt og hårdotter over hele stua etterpå, og mannen i huset jaget katten ut i hagen i bare trusa med treskoen i hånda (mannen altså, ikke katten).

Skulle gjerne ha gjella den katterampen.

http://www.hundsomhobby.no/index.php?page=shop.product_details&category_id=79&flypage=shop.flypage&product_id=2660&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

Dette er en utrolig smart katteluke, som bare slipper den eller de kattene som du har programmert til det. Den kjenner igjen kattens microchip som sitter under huden i nakken.

Ellers venter jeg på den videreutviklede varianten som bare slipper inn kattens eget dna, slik at den nektes adgang hvis den har fremmed dna i munnen...;-)

Skrevet

http://www.hundsomhobby.no/index.php?page=shop.product_details&category_id=79&flypage=shop.flypage&product_id=2660&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

Dette er en utrolig smart katteluke, som bare slipper den eller de kattene som du har programmert til det. Den kjenner igjen kattens microchip som sitter under huden i nakken.

Ellers venter jeg på den videreutviklede varianten som bare slipper inn kattens eget dna, slik at den nektes adgang hvis den har fremmed dna i munnen...;-)

''Ellers venter jeg på den videreutviklede varianten som bare slipper inn kattens eget dna, slik at den nektes adgang hvis den har fremmed dna i munnen...;-)''

En slik løsning tror jeg mange ville satt pris på...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...