Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Første øyekast: fysj Andre øyekast: oi, for en kontrast mellom den hissige og den knusende rolige i den dialogen. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Etter å ha lest det tre-fire ganger, syntes jeg faktisk det var litt snert i det! Kontraster mellom ordene knuse, katastrofe og hvit kattunge Ja. jeg ser for meg to som prater. En hissig stor mann som ønsker knuse alle atomer i sin hissige tale. Og en rolig dame som avbryter og supplerer han med å rolig si ordet "katastrofe" mens hun stryker den lille hvite kattungen. *fantasifull denne morgenen* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Første øyekast: fysj Andre øyekast: oi, for en kontrast mellom den hissige og den knusende rolige i den dialogen. ''Første øyekast: fysj Andre øyekast: oi, for en kontrast mellom den hissige og den knusende rolige i den dialogen.'' Ja;akkurat slik! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.