Gå til innhold

Hvorfor likte jeg diktet?

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Første øyekast: fysj

Andre øyekast: oi, for en kontrast mellom den hissige og den knusende rolige i den dialogen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Etter å ha lest det tre-fire ganger, syntes jeg faktisk det var litt snert i det!

Kontraster mellom ordene

knuse, katastrofe

og

hvit kattunge

Ja.

jeg ser for meg to som prater. En hissig stor mann som ønsker knuse alle atomer i sin hissige tale. Og en rolig dame som avbryter og supplerer han med å rolig si ordet "katastrofe" mens hun stryker den lille hvite kattungen.

*fantasifull denne morgenen*

Gjest prust
Skrevet

Første øyekast: fysj

Andre øyekast: oi, for en kontrast mellom den hissige og den knusende rolige i den dialogen.

''Første øyekast: fysj

Andre øyekast: oi, for en kontrast mellom den hissige og den knusende rolige i den dialogen.''

Ja;akkurat slik!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...