Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber ikke så treigt som folk skal ha det til! I dag kom fartsbota, 1600 kr for 90 i 80sona. Jeg sier meg fornøyd og betaler uten å mukke. Det var ikke med vilje.. jeg pleier å være flink med sånt...

Men bilen er registrert på mannen, må jeg gi beskjed om det eller kan jeg bare betale og være ferdig med det? Han bryr seg ikke forøvrig.

Skrevet

En sann patriot er en person som får en parkeringsbot og jubler over at systemet fungerer!

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

En sann patriot er en person som får en parkeringsbot og jubler over at systemet fungerer!

;-)

Med vennlig hilsen

Hehehe.. jubel og jubel. Jeg jubler for at jeg ikke sitter med en regning på 4000... ;0) For det kunne jeg fort ha gjort i den situasjonen.

Aldri så gæli at det ikke er noe å være glad for sa farmor alltid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...