EnolaGay Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jobber ikke så treigt som folk skal ha det til! I dag kom fartsbota, 1600 kr for 90 i 80sona. Jeg sier meg fornøyd og betaler uten å mukke. Det var ikke med vilje.. jeg pleier å være flink med sånt... Men bilen er registrert på mannen, må jeg gi beskjed om det eller kan jeg bare betale og være ferdig med det? Han bryr seg ikke forøvrig. 0 Siter
Sør Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 En sann patriot er en person som får en parkeringsbot og jubler over at systemet fungerer! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Skrevet 28. mai 2010 En sann patriot er en person som får en parkeringsbot og jubler over at systemet fungerer! ;-) Med vennlig hilsen Hehehe.. jubel og jubel. Jeg jubler for at jeg ikke sitter med en regning på 4000... ;0) For det kunne jeg fort ha gjort i den situasjonen. Aldri så gæli at det ikke er noe å være glad for sa farmor alltid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.