Gå til innhold

Ville ikke bruke muslimsk eiendomsmegler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, "diskriminering" er ikke det samme som å stjele. Og jeg velger selv hvem jeg vil slippe inn i mitt eget hjem.

Du bare repeterer deg selv.

Det er mange som har lovfeste rett til å komme inn i hjemmet ditt. En muslim fra elselskapet, for eksempel.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

90

• hidi, the scorpion

17

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

3

Gjest segunda
Skrevet

Er du sikker på at hun ikke ble funnet skyldig i et diskriminerende brev osv? Er du sikker på at hun ble funnet skyldig i å diskriminere ved ikke å slippe ham inn?

Det spiller ingen rolle. Hun uttrykte skriftlig hvorfor hun ikke ville slippe han inn i sitt hjem og dermed bryter hun diskrimineringsloven.

Gjest Elextra
Skrevet

Du bare repeterer deg selv.

Det er mange som har lovfeste rett til å komme inn i hjemmet ditt. En muslim fra elselskapet, for eksempel.

Gosh, holder dere på med denne diskusjonen ennå.

Skrevet

Ingen rettroende muslim ville finne på å bryte påleggene i Koranen.

Videre diskrimineres også ikke-troende: Når det gjelder å gifte seg med en ikke-troende eller avgudsdyrker utenom bokens folk, så er dette helt forbudt. Koranen understreker:

"Gift dere ikke med hedningekvinner før de har antatt troen. En troende slavepike er bedre enn en avgudsdyrkende kvinne, selv om hun tiltaler dere. Gift ikke bort deres kvinner til hedninger før de har antatt troen. En troende slave er bedre enn en avgudsdyrkende mann, selv om han tiltaler dere. Disse innbyr til Ilden, men Allah innbyr til paradiset, og tilgivelse ved Sin velvilje. Han klargjør Sitt ord for folk, så de må komme til ettertanke." (2:221)

*LOL*

Les Bibelen, og kom tilbake etterpå!

Gjest segunda
Skrevet

Nei, "diskriminering" er ikke det samme som å stjele. Og jeg velger selv hvem jeg vil slippe inn i mitt eget hjem.

Hvis politiet kommer så har du ingen rett til å bestemme om det er kristen eller muslim som kommer inn i ditt hjem. Du ser selv hvor idiotisk dette er .

Skrevet

Javel. Og så?

At din kritikk av at muslimer diskriminerer er å kaste sten i glasshus.

Gjest speer
Skrevet

*LOL*

Les Bibelen, og kom tilbake etterpå!

Svært få kristne som følger bibelen bokstavlig i dag.

Skrevet

Du men din "trakassering". LOL

Det er akkurat samme type trakassering som jødene først ble utsatt for. Helt i samme klasse.

Gjest segunda
Skrevet

Det er i hvert fall slik at jeg ikke får lov å vaske i min egen vaskemaskin på søndager pga. av en kristen helligdag. Det er bare i Norge som slikt foregår. Hva mener du om det?

Skrevet

Og svært få muslimer i Norge følger koranen bokstavlig.

Gjest speer
Skrevet

At din kritikk av at muslimer diskriminerer er å kaste sten i glasshus.

Det er fullt forståelig at en kristen-ekstremist som ser på muslimer som satans yngel ikke vil ha en muslimsk eiendomsmegler inn over dørstokken. Det er også forståelig at en muslim som ser på jødene som satans yngel ikke vil benytte en jødisk megler. Slikt skal selvfølgelig den enkelte få lov til å bestemme selv, uansett hva dere pk-nisser måtte mene.

Skrevet

Det er fullt forståelig at en kristen-ekstremist som ser på muslimer som satans yngel ikke vil ha en muslimsk eiendomsmegler inn over dørstokken. Det er også forståelig at en muslim som ser på jødene som satans yngel ikke vil benytte en jødisk megler. Slikt skal selvfølgelig den enkelte få lov til å bestemme selv, uansett hva dere pk-nisser måtte mene.

Og så snart du vet du har tapt, begynner du med personangrep, og PK-tullet ditt.

Definer PK FØR du bruker det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorvidt NT skriver at Jesus var Gud er ikke det samme som å si at det var Jesus som at du ikke skal ha andre guder. Det er et av de ti budene i GT og hvis du tror på den treenigheten i kristendommen så kan du ikke si at det var Jesus som sa det fordi han var Gud. Han var en tredjedel av den treenige guddommen, men ikke fra begynnelsen.

Gud er èn! Jesus var Gud og Den Hellige Ånd Guds kraft. Gud har alltid vært Èn.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fordi jødehatet står oss såpass nær i tid.

I tillegg har enkelte av dere fanatiske kristne det med å støtte staten deres uansett hvilke menneskerettigheter den finner det for godt å bryte, noe som ikke sier rent lite om dette Jesu-ord-babbelet du stadig drar frem.

Vet ikke helt hva du mener med babelet...)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ellers er jeg for øvrig enig med deg. Vi må selv få velge hvem vi får slippe inn i våre hjem. Dama omtalt i linken virker ikke helt frisk, men det er hennes rett å velge hvilke av bibelens mest rabiate vers hun vil velge å leve etter, og det er hennes hus.

Enig!

Gjest segunda
Skrevet

Gud er èn! Jesus var Gud og Den Hellige Ånd Guds kraft. Gud har alltid vært Èn.

Jesus var ikke kommet frem da Moses mottok de ti budene fra Gud. Det var da Jesus kom at de kristne skilte lag med jødene.

Jesus var sønn av Gud selv om jeg aldri har forstått hvordan Gud fikk det til uten hjelp fra Josef eller en annen mann.

Den treenige guden er noe som har skapt diskusjoner om kristendommen er en religion med en gud. Den treenige guden er Faderen, Sønnen og den Hellige Ånd.

Kan ikke du bare innrømme at du skrev feil?

Gjest thara
Skrevet

Les loven.

Og hva har det å gjøre med hvem jeg velger å slippe inn i mitt eget hus?

Gjest araya
Skrevet

Det samme kan jo folk da si om stjeling, nasking, bankran, vold, osv.

Det er ikke slik at man definerer loven selv.

''stjeling, nasking, bankran, voldtekt''

Sludder. Dette er overgrep mot andre personer.

Gjest araya
Skrevet

Selvsagt gjør loven det - bare spør politi, strømleverandøren din, namsmannen, osv.

Jeg foreslår virkelig at du leser litt jus.

Vi snakker ikke om offentlig øvrighet nå.

Skrevet

''stjeling, nasking, bankran, voldtekt''

Sludder. Dette er overgrep mot andre personer.

Samme det det denne eiendomsmegleren ble utsatt for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...