Gå til innhold

Ville ikke bruke muslimsk eiendomsmegler

Anbefalte innlegg

Gjest glizer
Skrevet

Dette er bare usakelig vissvass.

Vi hadde forøvrig et lite veddemål her om hvor lang tid det tok før du kastet deg inn i diskusjonen med PK-tullet ditt. Jeg tapte dessverre (du var enda raskere enn jeg trodde).

''Vi hadde forøvrig et lite veddemål her om hvor lang tid det tok før du kastet deg inn i diskusjonen med PK-tullet ditt.''

hehehe Stå på, speer. Dette liker jeg.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

90

• hidi, the scorpion

17

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

3

Gjest glizer
Skrevet

''Dette er ganske urimelig. Riktig nok burde kvinnen latt være å opplyse _hvorfor_ hun ikke ønsker å bruke denne eiendomsmegleren, man skal man betale for en tjeneste bør man være i sin fulle rett til å bestemme _hvem_ som skal utføre den.''

Helt enig. :-)

Skrevet

''Dette er ganske urimelig. Riktig nok burde kvinnen latt være å opplyse _hvorfor_ hun ikke ønsker å bruke denne eiendomsmegleren, man skal man betale for en tjeneste bør man være i sin fulle rett til å bestemme _hvem_ som skal utføre den.''

Helt enig. :-)

Med andre ord, det er OK å bryte loven (stjele, osv) så lenge man ikke blir tatt.

Skrevet

''Vi hadde forøvrig et lite veddemål her om hvor lang tid det tok før du kastet deg inn i diskusjonen med PK-tullet ditt.''

hehehe Stå på, speer. Dette liker jeg.

Ja, en slags konkurranse om hvor mye du/dere kan trakassere jøder eller muslimer før noen reagerer.

Gjest araya
Skrevet

Med andre ord, det er OK å bryte loven (stjele, osv) så lenge man ikke blir tatt.

Dette kan på ingen måte sammenlignes med å stjele. Kvinnen må da selv få velge hvem hun vil slippe inn i sitt eget hjem. Ætlig talt mann, er du helt lam i topplokket?

Gjest araya
Skrevet

Ja, en slags konkurranse om hvor mye du/dere kan trakassere jøder eller muslimer før noen reagerer.

Dette er da virkelig ikke trakassering. Jeg slipper da ikke inn Jehovas-vitner heller! Bør jeg anmeldes for trakassering av religiøse?

Skrevet

Dette kan på ingen måte sammenlignes med å stjele. Kvinnen må da selv få velge hvem hun vil slippe inn i sitt eget hjem. Ætlig talt mann, er du helt lam i topplokket?

Både stjeling og diskriminering er brudd på loven.

Ingen av dem er OK bare fordi man ikke blir tatt.

Skrevet

Dette er da virkelig ikke trakassering. Jeg slipper da ikke inn Jehovas-vitner heller! Bør jeg anmeldes for trakassering av religiøse?

At en eiendomsmegler er muslim, jøde, kristen eller humanetiker angår ikke deg, og har ingen betydning for hussalget ditt.

Jehovas Vitner kommer på døren for å snakke religion.

Gjest araya
Skrevet

Både stjeling og diskriminering er brudd på loven.

Ingen av dem er OK bare fordi man ikke blir tatt.

Man velger selv hvem man slipper inn over dørstokken i sitt private hjem. Dette er IKKE diskriminering.

Gjest araya
Skrevet

At en eiendomsmegler er muslim, jøde, kristen eller humanetiker angår ikke deg, og har ingen betydning for hussalget ditt.

Jehovas Vitner kommer på døren for å snakke religion.

Det får den enkelte avgjøre selv.

Gjest glizer
Skrevet

''Dette kan på ingen måte sammenlignes med å stjele.''

Å joda! Stjele kunder fra en muslim er FY, FY! hehehe Sør vil selvsagt ha en kombinasjon av kommunistisk og muslimsk helvete! Da kan alle politisk ukorrekte steines!

Gjest araya
Skrevet

Å joda! Stjele kunder fra en muslim er FY, FY! hehehe Sør vil selvsagt ha en kombinasjon av kommunistisk og muslimsk helvete! Da kan alle politisk ukorrekte steines!

Mens de politisk korrekte kan sole seg i sin egen glans.

Gjest araya
Skrevet

Folk bestemmer selv om de vil stjele også. Eller diskriminere - enten det er snakk om folk i rullestol, jøder, muslimer eller hvem det nå måtte være.

Og Diskrimineringsloven er meget klar.

Den enkelte bestemmer selvfølgelig selv hvem man vil slippe inn i sitt eget hjem. Helt uavhengig av hva den såkalte "diskrimineringsloven" sier. Som forøvrig er ment til å regulere helt andre ting.

Gjest araya
Skrevet

Den loven skader ingen

Diskriminering skader mennesker.

''Den loven skader ingen''

Uvesentlig. Er det ikke slik at alle lover skal følges?

Skrevet

Nå er jeg omtrent så langt fra kommunisme som man kan komme, men din kunnskapsløshet er "imponerende".

De som sloss mest mot muslimer i dag er jo kommunistene. De som går rundt i Oslo med det formålet er jo "Irans kommunistiske parti".

Men du bryr deg jo ikke om fakta.

Skrevet

Mens de politisk korrekte kan sole seg i sin egen glans.

Ikke bruk ord du ikke vet hva betyr.

Skrevet

Man velger selv hvem man slipper inn over dørstokken i sitt private hjem. Dette er IKKE diskriminering.

Hvis man nekter folk adgang fordi de f. eks. sitter i rullestol, så er det diskriminering. Ditto hvis det er fordi de er jøder eller muslimer.

Skrevet

''Den loven skader ingen''

Uvesentlig. Er det ikke slik at alle lover skal følges?

Kun de som faktisk eksisterer.

Skrevet

Det får den enkelte avgjøre selv.

Nei, man avgjør ikke selv hvordan loven skal tolkes etter eget forgodtbefinnende.

"I dag skal jeg bestemme meg for at det er OK å stjele litt" er ikke måten det fungerer på.

Skrevet

Den enkelte bestemmer selvfølgelig selv hvem man vil slippe inn i sitt eget hjem. Helt uavhengig av hva den såkalte "diskrimineringsloven" sier. Som forøvrig er ment til å regulere helt andre ting.

Du tar åpenbart feil (se artikkelen), uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...