Gå til innhold

Ville ikke bruke muslimsk eiendomsmegler

Anbefalte innlegg

Gjest thara
Skrevet

At en eiendomsmegler er muslim, jøde, kristen eller humanetiker angår ikke deg, og har ingen betydning for hussalget ditt.

Jehovas Vitner kommer på døren for å snakke religion.

Dette er et fritt land. Folk må selv få bestemme hvem de slipper inn i huset sitt.Man er verken nazist eller rasist av den grunn.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

90

• hidi, the scorpion

17

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

3

Gjest araya
Skrevet

Dette er et fritt land. Folk må selv få bestemme hvem de slipper inn i huset sitt.Man er verken nazist eller rasist av den grunn.

Nettopp. Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot en muslimsk eiendomsmegler, men hadde vedkommende vært hardbarket satanist med langt hår og Slayer t-shirt hadde han ikke sluppet inn.

Gjest araya
Skrevet

Du tar åpenbart feil (se artikkelen), uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv.

Hvem andre sitter oppe kl 5 om morgenen for å diskutere på DOL?

Gjest araya
Skrevet

Nei, man avgjør ikke selv hvordan loven skal tolkes etter eget forgodtbefinnende.

"I dag skal jeg bestemme meg for at det er OK å stjele litt" er ikke måten det fungerer på.

Slutt å gjenta deg selv.

Gjest kdkdkdkd
Skrevet

skulle tro det....

Gjest araya
Skrevet

Kun de som faktisk eksisterer.

Eksiterte ikke den loven i 1970?

Gjest araya
Skrevet

Hvis man nekter folk adgang fordi de f. eks. sitter i rullestol, så er det diskriminering. Ditto hvis det er fordi de er jøder eller muslimer.

Uvesentlig da loven ikke regulerer hvem man slipper inn i et privat hjem.

Gjest araya
Skrevet

Ikke bruk ord du ikke vet hva betyr.

Der følte h*n seg truffet, gitt.

Gjest har du i det hele tatt lest dem?
Skrevet

Sharialoven er ikke noe vi ønsker i Norge. Det er ikke det samme som alle muslimer skal diskrimineres i Norge.

Det er Sharia-loven som forbyr muslimer å gifte seg med ikke-muslimer.

Du vil vel ikke at alle kvinner blir pålagt å gå i skjørt og nektet å gå i bukse fordi kirken sier det. Det står ikke noe om klesdrakt i Bibelen og Koranen.

''Det står ikke noe om klesdrakt i Bibelen og Koranen.''

Dette er direkte feil. Det står flust om klesdrakter i Bibelen ihvertfall. Koranen har jeg ikke lest, så det vet jeg ikke noe om.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg bruke ordet "hvis", og jeg spurte ikke deg.

Jeg forstår ikke svaret ditt. Hvem du spurte er ikke relevant siden det er vanlig å svare og diskutere i slike tråder.

Jeg påpeker engang til at jeg levde i 1970 i et samfunn hvor samboerskap aldri har vært forbudt og jeg viste ikke den gangen at dette var noe stygt. Det var ikke aktuelt for meg å være samboer da pga. ung alder.

Gjest segunda
Skrevet

''Det står ikke noe om klesdrakt i Bibelen og Koranen.''

Dette er direkte feil. Det står flust om klesdrakter i Bibelen ihvertfall. Koranen har jeg ikke lest, så det vet jeg ikke noe om.

Da får du komme med sitater fra Bibelen. Jeg har lest både Bibelen og Koranen, men ikke lært dem utenat. Jeg ville gjerne sjekke de utallige kommentarer om klesdrakt i Bibelen.

Skrevet

Uvesentlig da loven ikke regulerer hvem man slipper inn i et privat hjem.

Vel, les artikkelen og se om retten er enig med deg.

Skrevet

Les loven.

Skrevet

Der følte h*n seg truffet, gitt.

Av et ord som du åpenbart ikke forstår?

Skrevet

Hvem andre sitter oppe kl 5 om morgenen for å diskutere på DOL?

Haha! Du må flytte fokus?

Les loven, og lær.

Gjest araya
Skrevet

Av et ord som du åpenbart ikke forstår?

For de fleste vet meget godt hva som ligger i begrepet "politisk korrekt".

Gjest araya
Skrevet

Les loven.

"Loven" setter ikke standard for hvem jeg slipper inn i mitt hus.

Gjest araya
Skrevet

Vel, les artikkelen og se om retten er enig med deg.

Slike lover er til for å brytes. (På samme måte som det var en glede å bryte lovforbudet mot samboerskap i sin tid.)

Skrevet

For de fleste vet meget godt hva som ligger i begrepet "politisk korrekt".

Faktisk ikke - hvis du sjekker opp de to (helt forskjellige) definisjonene av ordet på norsk Wikipedia, så ser du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...