Gjest thara Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 At en eiendomsmegler er muslim, jøde, kristen eller humanetiker angår ikke deg, og har ingen betydning for hussalget ditt. Jehovas Vitner kommer på døren for å snakke religion. Dette er et fritt land. Folk må selv få bestemme hvem de slipper inn i huset sitt.Man er verken nazist eller rasist av den grunn. 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Dette er et fritt land. Folk må selv få bestemme hvem de slipper inn i huset sitt.Man er verken nazist eller rasist av den grunn. Nettopp. Personlig hadde jeg ikke hatt noe i mot en muslimsk eiendomsmegler, men hadde vedkommende vært hardbarket satanist med langt hår og Slayer t-shirt hadde han ikke sluppet inn. 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Du tar åpenbart feil (se artikkelen), uansett hvor mange ganger du gjentar deg selv. Hvem andre sitter oppe kl 5 om morgenen for å diskutere på DOL? 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Nei, man avgjør ikke selv hvordan loven skal tolkes etter eget forgodtbefinnende. "I dag skal jeg bestemme meg for at det er OK å stjele litt" er ikke måten det fungerer på. Slutt å gjenta deg selv. 0 Siter
Gjest kdkdkdkd Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Dette er et fritt land. Folk må selv få bestemme hvem de slipper inn i huset sitt.Man er verken nazist eller rasist av den grunn. skulle tro det.... 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Kun de som faktisk eksisterer. Eksiterte ikke den loven i 1970? 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Hvis man nekter folk adgang fordi de f. eks. sitter i rullestol, så er det diskriminering. Ditto hvis det er fordi de er jøder eller muslimer. Uvesentlig da loven ikke regulerer hvem man slipper inn i et privat hjem. 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Ikke bruk ord du ikke vet hva betyr. Der følte h*n seg truffet, gitt. 0 Siter
Gjest har du i det hele tatt lest dem? Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Sharialoven er ikke noe vi ønsker i Norge. Det er ikke det samme som alle muslimer skal diskrimineres i Norge. Det er Sharia-loven som forbyr muslimer å gifte seg med ikke-muslimer. Du vil vel ikke at alle kvinner blir pålagt å gå i skjørt og nektet å gå i bukse fordi kirken sier det. Det står ikke noe om klesdrakt i Bibelen og Koranen. ''Det står ikke noe om klesdrakt i Bibelen og Koranen.'' Dette er direkte feil. Det står flust om klesdrakter i Bibelen ihvertfall. Koranen har jeg ikke lest, så det vet jeg ikke noe om. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg bruke ordet "hvis", og jeg spurte ikke deg. Jeg forstår ikke svaret ditt. Hvem du spurte er ikke relevant siden det er vanlig å svare og diskutere i slike tråder. Jeg påpeker engang til at jeg levde i 1970 i et samfunn hvor samboerskap aldri har vært forbudt og jeg viste ikke den gangen at dette var noe stygt. Det var ikke aktuelt for meg å være samboer da pga. ung alder. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 ''Det står ikke noe om klesdrakt i Bibelen og Koranen.'' Dette er direkte feil. Det står flust om klesdrakter i Bibelen ihvertfall. Koranen har jeg ikke lest, så det vet jeg ikke noe om. Da får du komme med sitater fra Bibelen. Jeg har lest både Bibelen og Koranen, men ikke lært dem utenat. Jeg ville gjerne sjekke de utallige kommentarer om klesdrakt i Bibelen. 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Uvesentlig da loven ikke regulerer hvem man slipper inn i et privat hjem. Vel, les artikkelen og se om retten er enig med deg. 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Dette er et fritt land. Folk må selv få bestemme hvem de slipper inn i huset sitt.Man er verken nazist eller rasist av den grunn. Les loven. 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Der følte h*n seg truffet, gitt. Av et ord som du åpenbart ikke forstår? 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Hvem andre sitter oppe kl 5 om morgenen for å diskutere på DOL? Haha! Du må flytte fokus? Les loven, og lær. 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Av et ord som du åpenbart ikke forstår? For de fleste vet meget godt hva som ligger i begrepet "politisk korrekt". 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Les loven. "Loven" setter ikke standard for hvem jeg slipper inn i mitt hus. 0 Siter
Gjest araya Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Vel, les artikkelen og se om retten er enig med deg. Slike lover er til for å brytes. (På samme måte som det var en glede å bryte lovforbudet mot samboerskap i sin tid.) 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 For de fleste vet meget godt hva som ligger i begrepet "politisk korrekt". Faktisk ikke - hvis du sjekker opp de to (helt forskjellige) definisjonene av ordet på norsk Wikipedia, så ser du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.