Gå til innhold

Det er deilig å komme hjem til....

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

...nyvasket leilighet. For en luksus å ha vaskehjelp.

• Svar 149
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• Babette

15

• Mary Poppins

6

• Elis31

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I Sør Afrika skjer ofte nesten det samme, bare at i stedet for å vaske så renser de ut alle verdisakene for deg. De er gjerne så grundige at de til og med fjerner ledningene fra veggen, og selger kopperet.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

I Sør Afrika skjer ofte nesten det samme, bare at i stedet for å vaske så renser de ut alle verdisakene for deg. De er gjerne så grundige at de til og med fjerner ledningene fra veggen, og selger kopperet.

Med vennlig hilsen

Det er polakker og ikke sør-afrikanere som vasker for meg:-)

Skrevet

Det er polakker og ikke sør-afrikanere som vasker for meg:-)

De er åpenbart ikke så effektive som de i Sør Afrika! *LOL*

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

De er åpenbart ikke så effektive som de i Sør Afrika! *LOL*

Med vennlig hilsen

Nei de bare vasker;-)

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg å ha vaskehjelp. Det er en utrolig nytelse når man ha gjort unna vaskingen selv også :-)

Skrevet

Jeg har også "vaskehjelp", men han kan brukes til mye annet også. Ikke tar han betalt heller.

Skrevet

Jeg kunne ikke tenke meg å ha vaskehjelp. Det er en utrolig nytelse når man ha gjort unna vaskingen selv også :-)

Det er deilig når det er gjort, men jeg kunne absolutt gitt vaskingen ifra meg.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg skal love deg at nytelsen ikke nødvendigvis er mye mindre om andre har vasket for deg!

Så kan man evt. bruke overskuddsenergien og -tiden til å ta med familien på tur, det gir ikke så verst følelse det heller! : -)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Høres deilig ut. Jeg betaler min eldste for å gjøre endel ekstra. Det hjelper godt på. :-)

Skrevet

Jeg skal love deg at nytelsen ikke nødvendigvis er mye mindre om andre har vasket for deg!

Så kan man evt. bruke overskuddsenergien og -tiden til å ta med familien på tur, det gir ikke så verst følelse det heller! : -)

Enig!

Skrevet

Det er deilig når det er gjort, men jeg kunne absolutt gitt vaskingen ifra meg.

Jeg er slik laga at jeg føler at det jeg har "slitt meg igjennom" selv er mye mer tilfredsstillende enn at andre har gjort det for meg. Ikke fordi jeg er så glad i å vaske, men derfra til å slippe fremmede mennesker inn i mitt hus....Nei:-) "My home is my castle":-)

Skrevet

Jeg liker å presse meg selv til å gjøre det jeg ikke liker:-)

Skrevet

La meg si det slik: uten vaskehjelp ville vi hatt betydelig færre anledninger til å nyte.......

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har vasket huset nå. Hver gang jeg gjør det, tenker jeg at jeg jeg må skaffe meg vaskehjelp. Det blir aldri noe av, men nå må jeg snart.

Høres ut som en drøm og komme hjem til nyvasket hus på fredager og la helga begynne med det samme.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg liker å presse meg selv til å gjøre det jeg ikke liker:-)

Når jeg først er i gang, så er det greit. Da er det deilig å få tatt ting grundig.

Kan faktisk ta meg i å like det da.

*rar*

Skrevet

La meg si det slik: uten vaskehjelp ville vi hatt betydelig færre anledninger til å nyte.......

Det er netopp der poenget ligger for min del. For mye nytelse er ingen nytelse hvis ikke den har kontrast til det ubehagelige/kjedelige, for meg - hvis du skjønner hva jeg mener. Men det kommer selvfølgelig an på hvor mye tid man har til rådighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...