Gå til innhold

Kjøper du jordbær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrekkeksempelet her var da jeg var på en båttur til Danmark. En person koste seg med løkringene til han fikk greie på at det var blekksprut. Da ble han nesten dårlig og orket ikke å spise mer den dagen.

Eller en guttunge som fikk beskjed om at kalkuna på bordet var en kråke. Da var han plutselig veldig mett mens vi andre koste oss videre:-)

*hehe* Storebroren til en gammel venninne av meg nektet å drikke melka de fikk rett fra bondegården ved hytta. Da de tømte den over på en melkekartong gikk den rett ned! :o)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• Speak

4

• Liliaceae

3

• blanke ark

2

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Det bryr jeg meg ingenting om, så lenge det smaker godt :-)

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hva jeg spiser, eller bakteriene som er på det, så lenge jeg synes det er godt. For en del år tilbake så gikk det rykter om at det ble funnet sperm i kebaben på det lokale kebabsjappen ned på hjørnet. Min første tanke var selvføgelig "æsj det er jo ikke noe særlig," men så kom jeg frem til at de egentlig kan putte hva de vil i kebaben så lenge det smaker like godt ;-)

Jeg tipper det er mange som ikke er helt enig med deg her ;)

Jeg må innrømme at jeg tenker akkurat som deg. Skal man begynne å analysere hvor all mat har vært innom, kan man jo bli sprø. ;)

Skrevet

*hehe* Storebroren til en gammel venninne av meg nektet å drikke melka de fikk rett fra bondegården ved hytta. Da de tømte den over på en melkekartong gikk den rett ned! :o)

Ja, vi mennesker er noen rare dyr:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...