Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå trodde dere sikkert at det var nok en tråd om håpløse svigermødre, men neida:-)

Min svigermor er fantastisk. Sprek som ei ungjente. Hun nærmer seg 80 år og reiser verden rundt. Sitter sjelden hjemme.

Nå har min svigermor bestemt seg for å spandere på tur til Marokko for barn, svigerbarn og barnebarn. En gjeng på 16 stykker inkl. henne selv og det er ikke føste gang hun gjør slikt.

Den dama kommer til å bli 100 år, så mye livsglede som hun har:-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg vil også ha en sånn svigermor ;o)

Kanskje vi skal lete etter svigermora først og få sønnen på kjøpet? ;)

Min svigermor (eh..ekssvigermor :-/) er ei flott dame jeg er veldig glad i, så jeg har heldigvis ikke dårlige erfaringer med svigermødre :)

Gjest Elextra
Skrevet

Så herlig!

Og ingen betingelser ved tilbudet - slik svigermødre er spesialister på? ;)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Så herlig!

Og ingen betingelser ved tilbudet - slik svigermødre er spesialister på? ;)

''Og ingen betingelser ved tilbudet - slik svigermødre er spesialister på? ;)''

Nei, hun er ikke den typen:-)

Gjest prust
Skrevet

Høres flott ut!

Jeg er også veldig glad i min svigermor, selv om vi fungerer best sammen når vi ikke er for lenge sammen om gangen (dvs ikke mer enn ei uke).

Høres deilig ut med en sånn stor-familie-ferie!!!

Skrevet

Min svigermor (eh..ekssvigermor :-/) er ei flott dame jeg er veldig glad i, så jeg har heldigvis ikke dårlige erfaringer med svigermødre :)

Ja, det tror jeg ikke er dumt. En kjempeflott svigermor har helt sikkert en allright sønn så kanskje det er best å prøve den veien.

Gjest togli
Skrevet

Ja, det tror jeg ikke er dumt. En kjempeflott svigermor har helt sikkert en allright sønn så kanskje det er best å prøve den veien.

Sant det ;)

Skrevet

Jeg kom inn bakveien ;-) Ble kjent med svigerinne og svigers før jeg traff sønnen ;-)

Funker som rakkern det :-))))

Nå har jeg kjent svigerfamilien i 20 år og vært sammen med sønnen i 19 år.

Gjest togli
Skrevet

Jeg kom inn bakveien ;-) Ble kjent med svigerinne og svigers før jeg traff sønnen ;-)

Funker som rakkern det :-))))

Nå har jeg kjent svigerfamilien i 20 år og vært sammen med sønnen i 19 år.

Smart du :))

Skrevet

Ja, ta en due dilligence på familien hans før man slår til! ;-)

Skrevet

Så flott innlegg - da jeg så tittelen, forventet jeg en utbrodering av "nok en håpløs svigermor".

Du er veldig heldig!

Gjest togli
Skrevet

Ja, ta en due dilligence på familien hans før man slår til! ;-)

Skal jeg sørge for å gjøre neste gang ;-P

Gjest høstløv
Skrevet

Min svigermor var helt håpløs. Hun døde da vi hadde vært gift i 4 år, men sønnen er en praktkar, han vil jeg ikke bytte ut, vi har vært gift i over 30 år.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Så flott! :o)

Jeg har også en god svigermor, hun er faktisk min nærmeste nabo. Vi har fått så mye god hjelp (jeg har jo vært syk) uten at hun har overtatt eller invadert oss på noen måte.

Så har vi gode samtaler, det setter jeg stor pris på.

Det er svært hyggelig når vi har god kontakt med våre nærmeste, det er ikke alle unt, siden kjemi ikke alltid er på plass.

Skrevet

Forskjell på folk ja.. må bare misunne deg. Har en drage som sitter og dør martyrdøden for sjette år på rad.

Jeg selv er så redd for å ende som henne ovenfor barn og fremtidige svigerbarn at jeg planlegger å flytte meg selv til Marokko.. eller deromkring. For godt når den tid kommer! Og bytte navn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...