Gå til innhold

Stakkars lille hamster

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Godt å høre at det ser ut til å gå bra med hamsteren!

''For noen år siden var jeg alene hjemme når en rotte var halvdau. Da kjørte jeg til dyrlegen og måtte betale flere hundre kroner for å få den avlivet.''

Neste gang kan du ta med halvdaue gnagere til meg - vi har en eminent drapsmaskin i huset! Her har det vært to _helt_ døde gnagere bare denne uken... ;-/

''Neste gang kan du ta med halvdaue gnagere til meg - vi har en eminent drapsmaskin i huset! Her har det vært to _helt_ døde gnagere bare denne uken... ;-/''

Neida fya meg, jeg betaler gladelig flere hundre kroner heller ;-)

Fortsetter under...

Skrevet

''Neste gang kan du ta med halvdaue gnagere til meg - vi har en eminent drapsmaskin i huset! Her har det vært to _helt_ døde gnagere bare denne uken... ;-/''

Neida fya meg, jeg betaler gladelig flere hundre kroner heller ;-)

;-) Med kjæledyr skjønner jeg det godt, men jeg er jammen glad for at jeg slipper å betale når katten har en "killing spree"!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det var bra, alltid trist å miste dyr :o)

Nå løper den i hjulet sitt igjen og er like sprek som før. Helt utrolig etter det makabre synet som møtte meg den morgenen :-)

Skrevet

Nå løper den i hjulet sitt igjen og er like sprek som før. Helt utrolig etter det makabre synet som møtte meg den morgenen :-)

Så bra at den har det bra igjen :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...