Gjest Nickløsheletia Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Godt å høre at det ser ut til å gå bra med hamsteren! ''For noen år siden var jeg alene hjemme når en rotte var halvdau. Da kjørte jeg til dyrlegen og måtte betale flere hundre kroner for å få den avlivet.'' Neste gang kan du ta med halvdaue gnagere til meg - vi har en eminent drapsmaskin i huset! Her har det vært to _helt_ døde gnagere bare denne uken... ;-/ ''Neste gang kan du ta med halvdaue gnagere til meg - vi har en eminent drapsmaskin i huset! Her har det vært to _helt_ døde gnagere bare denne uken... ;-/'' Neida fya meg, jeg betaler gladelig flere hundre kroner heller ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 ''Neste gang kan du ta med halvdaue gnagere til meg - vi har en eminent drapsmaskin i huset! Her har det vært to _helt_ døde gnagere bare denne uken... ;-/'' Neida fya meg, jeg betaler gladelig flere hundre kroner heller ;-) ;-) Med kjæledyr skjønner jeg det godt, men jeg er jammen glad for at jeg slipper å betale når katten har en "killing spree"! 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Det var bra, alltid trist å miste dyr ) Nå løper den i hjulet sitt igjen og er like sprek som før. Helt utrolig etter det makabre synet som møtte meg den morgenen :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Nå løper den i hjulet sitt igjen og er like sprek som før. Helt utrolig etter det makabre synet som møtte meg den morgenen :-) Så bra at den har det bra igjen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.