Gå til innhold

Rotfylt tann med krone.


Gjest Mvh Bente

Anbefalte innlegg

Gjest Mvh Bente

Hei! Spørsmålet gjelder en av fortennene i overkjeven. Den er rotfylt og har krone. Sist jeg var hos tannlegen så hun en skygge oppe i roten som hun var usikker på hva var. Hun mente at tannen kanskje var brukket høyt oppe i rotkanalen, men ville ikke gjøre noe så lenge hun ikke var helt sikker på hva det var og jeg ikke hadde noen plager med den. Jeg synes imidlertid at tannen føles løs og at det kommer stygg smak fra den spes. hvis jeg vrikker på den. Det er omtrent samme smak som jeg husker fra den gang den var betent og jeg hadde en tannbyll. Den er ikke vond. Problemet mitt er at jeg er på flyttefot, fra Porsgrunn til Tromsø, og hadde lyst å vente med neste tannlege besøk til etter flyttingen. Jeg regner ikke med at tannlegen her får gjort så mye allikevel fordi hun sist mente jeg måtte til spesialist hvis det ble forandringer i tannen. Hvis jeg venter til etter flytting må jeg utsette tannlege besøket ca en mnd. Mitt første spørsmål er synes du det er greit å vente med noe slikt en mnd, eller kan det føre til større problemer å utsette behandling av tannen? Andre spørsmål er hva vil prisen på en slik operasjon av tannen være sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...