Gå til innhold

Gå i butikken i bikini

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Er det noen som kunne tenke seg å dra i butikken i bikini?

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• morsan

15

• Angustia

9

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

Hehe, nei.

I "syden" er det relativt vanlig å se nordboere slå seg løs i butikene i bikini. Jeg synes det er en uting, der osgå.

Er nok prippen, og det lever jeg godt med.

Gjest ingen nick
Skrevet

Ikke jeg.

Men jeg har sett at noen bruker å gjøre det, når de er i Syden i Spania og på Kanarieøyene, det er ikke pent og viser forakt overfor de fastboende. Jeg har sett gamle menn på 70 som har gått på gaten bare iført en minimal badebukse, uff, sier jeg bare.

Gjest prust
Skrevet

Nei, absolutt ikke!

Jeg er litt sær (har jeg skjønt) med at jeg synes en skal ha en topp eller t-skjorte på seg når en spiser, selv når en griller ute. Det er jeg oppdratt med.

Men jeg har begynt å skli litt ut på det, så det hender jeg sitter i bikinitoppen på, jeg også, på mine gamle dager....

Gjest togli
Skrevet

Nei.... Får da være grenser ;)

Husker da jeg gikk på internatskole i 9.klasse og hadde en kjæreste som fikk besøk av storesøstra si og kjæresten. De kom kjørende i en knallrød og lekker kabriolet.. Ut steg søstra til typen min - hun var modellekker og ikledd knallrød bikini og sko med skyhøye hæler... spankulerte rundt på uteplassen og vinduene fyltes snart med overhormonelle unggutter i ungdomsskolealder :)))

Glemmer aldri typen min...Han skjemtes noe helt forferdelig :))

Skrevet

Aldir i livet - verken nå eller som yngre.

Skrevet

Hehe, nei.

I "syden" er det relativt vanlig å se nordboere slå seg løs i butikene i bikini. Jeg synes det er en uting, der osgå.

Er nok prippen, og det lever jeg godt med.

''Jeg synes det er en uting, der osgå.

''

enig

Gjest segunda
Skrevet

Aldir i livet - verken nå eller som yngre.

Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute.

Skrevet

Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute.

Ikke umulig.

Gjest togli
Skrevet

Aha, så det var dit du ville ;)

Ja, tror du har et godt poeng der...

Skrevet

Nei...

...men kan godt ha bikini under et lett omslagskjørt ...og ei lett åpen skjorte eller noe sånt...

Gjest segunda
Skrevet

Aha, så det var dit du ville ;)

Ja, tror du har et godt poeng der...

Ja det var dit jeg ville;-) Jeg har mine grenser for hva jeg viser frem, og går aldri med bar mage unntatt på stranda eller innendørs hjemme hos meg eller kjæresten min.

Gjest fra bergen
Skrevet

En litt søkt sammenligning.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Forsøker du å dra bikini inn i hijabdebatten nå?

Skrevet

En litt søkt sammenligning.

En meget god sammenligning.

Gjest milde måne
Skrevet

Syns du ikke det er forskjell på å gå barhodet mot å gå nesten naken? Jeg bare spør...

Skrevet

Syns du ikke det er forskjell på å gå barhodet mot å gå nesten naken? Jeg bare spør...

Selvsagt er det en forskjell; poenget er at det bare er en gradsforskjell.

I mange land går urbefolkningen toppløs. De kan da argumentere på samme måte om å dekke brystene som andre her gjør om å dekke håret.

Uansett så er poenget at dette er noe kvinnene må få styre selv.

Gjest milde måne
Skrevet

Selvsagt er det en forskjell; poenget er at det bare er en gradsforskjell.

I mange land går urbefolkningen toppløs. De kan da argumentere på samme måte om å dekke brystene som andre her gjør om å dekke håret.

Uansett så er poenget at dette er noe kvinnene må få styre selv.

Hjelpe meg, for et sammenligningsgrunnlag..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...