Gjest segunda Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Er det noen som kunne tenke seg å dra i butikken i bikini? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Hehe, nei. I "syden" er det relativt vanlig å se nordboere slå seg løs i butikene i bikini. Jeg synes det er en uting, der osgå. Er nok prippen, og det lever jeg godt med. 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ikke jeg. Men jeg har sett at noen bruker å gjøre det, når de er i Syden i Spania og på Kanarieøyene, det er ikke pent og viser forakt overfor de fastboende. Jeg har sett gamle menn på 70 som har gått på gaten bare iført en minimal badebukse, uff, sier jeg bare. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Nei, absolutt ikke! Jeg er litt sær (har jeg skjønt) med at jeg synes en skal ha en topp eller t-skjorte på seg når en spiser, selv når en griller ute. Det er jeg oppdratt med. Men jeg har begynt å skli litt ut på det, så det hender jeg sitter i bikinitoppen på, jeg også, på mine gamle dager.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Nei.... Får da være grenser Husker da jeg gikk på internatskole i 9.klasse og hadde en kjæreste som fikk besøk av storesøstra si og kjæresten. De kom kjørende i en knallrød og lekker kabriolet.. Ut steg søstra til typen min - hun var modellekker og ikledd knallrød bikini og sko med skyhøye hæler... spankulerte rundt på uteplassen og vinduene fyltes snart med overhormonelle unggutter i ungdomsskolealder )) Glemmer aldri typen min...Han skjemtes noe helt forferdelig ) 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Aldir i livet - verken nå eller som yngre. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Hehe, nei. I "syden" er det relativt vanlig å se nordboere slå seg løs i butikene i bikini. Jeg synes det er en uting, der osgå. Er nok prippen, og det lever jeg godt med. ''Jeg synes det er en uting, der osgå. '' enig 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Aldir i livet - verken nå eller som yngre. Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute. 0 Siter
morsan Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute. Ikke umulig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute. Aha, så det var dit du ville Ja, tror du har et godt poeng der... 0 Siter
100%ull Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Nei... ...men kan godt ha bikini under et lett omslagskjørt ...og ei lett åpen skjorte eller noe sånt... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Aha, så det var dit du ville Ja, tror du har et godt poeng der... Ja det var dit jeg ville;-) Jeg har mine grenser for hva jeg viser frem, og går aldri med bar mage unntatt på stranda eller innendørs hjemme hos meg eller kjæresten min. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute. En litt søkt sammenligning. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Forsøker du å dra bikini inn i hijabdebatten nå? 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 En litt søkt sammenligning. En meget god sammenligning. 0 Siter
Gjest milde måne Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg tror mange muslimske kvinner føler likt hvis de ikke dekker seg ordentlig når de går ute. Syns du ikke det er forskjell på å gå barhodet mot å gå nesten naken? Jeg bare spør... 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Syns du ikke det er forskjell på å gå barhodet mot å gå nesten naken? Jeg bare spør... Selvsagt er det en forskjell; poenget er at det bare er en gradsforskjell. I mange land går urbefolkningen toppløs. De kan da argumentere på samme måte om å dekke brystene som andre her gjør om å dekke håret. Uansett så er poenget at dette er noe kvinnene må få styre selv. 0 Siter
Gjest milde måne Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Selvsagt er det en forskjell; poenget er at det bare er en gradsforskjell. I mange land går urbefolkningen toppløs. De kan da argumentere på samme måte om å dekke brystene som andre her gjør om å dekke håret. Uansett så er poenget at dette er noe kvinnene må få styre selv. Hjelpe meg, for et sammenligningsgrunnlag.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.