Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ;-) Var det et innlegg fra noen som ikke eksisterer? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Var det et innlegg fra noen som ikke eksisterer? ;-) Med vennlig hilsen Du sa jo nettopp at jeg eksisterer, så her er jeg.. ;-) Jeg blir forresten imponert over din evne til å svare for deg:-) 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Du sa jo nettopp at jeg eksisterer, så her er jeg.. ;-) Jeg blir forresten imponert over din evne til å svare for deg:-) Takk! Jeg har noen års erfaring på DOL. Det har ofte vært nyttig på jobb, også. Med vennlig hilsen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Takk! Jeg har noen års erfaring på DOL. Det har ofte vært nyttig på jobb, også. Med vennlig hilsen Tror deg... dette får meg forresten til å tenke på "prinsessen som ingen kunne målbinde" :-) 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Tror deg... dette får meg forresten til å tenke på "prinsessen som ingen kunne målbinde" :-) Jeg har helskjegg, og tar meg nok dårlig ut i prinsesseklær! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har helskjegg, og tar meg nok dårlig ut i prinsesseklær! ;-) Med vennlig hilsen har du sjekket? 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 har du sjekket? Nei, det har jeg intet ønske om! Jeg har nok med drakulakappen min! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
brilleslangen Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Nei, det har jeg intet ønske om! Jeg har nok med drakulakappen min! ;-) Med vennlig hilsen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.