Gjest ikke brilleslange Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Ser at noen alltid bruker solbriller i sola mens andre aldri bruker det. Jeg synes briller er så ubehagelig og går med og jeg liker best å se lyst. Kan en få kreft i øynene om en ikke bruker solbriller? Bruker du solbriller? Hva er evt. viktigste grunne for at du bruker de eller ikke bruker de? 0 Siter
Gjest ikke signatur i dag Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 De som ikke beskytter øynene mot solen får oftest grå stær. Jeg bruker briller og har solfilter i glassene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg bruker ofte solbriller, fordi jeg synes det er behagelig når det er sterkt lys. 0 Siter
morsan Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg er litt lysømfintlig når jeg bruker kontaktlinser, og har ganske lav terskel for å bruke solbriller. Jeg synes det er mest behagelig, men bruker typisk lysere briller til 'bybruk' enn på f eks båttur. På båttur en solskinnsdag eller ditto på skitur ville jeg absolutt anbefale deg å bruke solbriller for å beskytte øynene. 0 Siter
Platina Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg bruker solbriller fordi jeg ikke greier å være ute i sollys uten. Jeg synes ofte det er for skarpt lys i overskyet vær også, og at de fleste solbriller er for lyse slik at jeg går og myser selv med solbriller på. Det er litt slitsomt egentlig. 0 Siter
Speak Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg bruker ofte solbriller. Hovedgrunnen er at det er behagelig for øynene, men jeg vet jo også at det beskytter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.