Gå til innhold

Fyllesjuk

Anbefalte innlegg

Gjest fylledeppa
Skrevet

Nå ble det visst for mye alkohol på meg i går, og jeg har vært elendig i hele dag. Jeg drikker sjelden, så har liten erfaring med meg selv og alkohol. Jeg har heldigvis ikke så innmari hodepine, men fylleangst, oppkast, diare og kvalme. Det kjennes ut som at det ikke er nært overstått:o( Får ikke i meg en matbit. Skal jeg virkelig være fyllesjuk i to dager? Er det vanlig?

Skal bli lenge til noe lignende.

Skrevet

Den som er med på leken......må tåle steken:0))))))

Gjest medister-Lovisa
Skrevet

Det er så sant som det er sagt.

Gjest Dolores77
Skrevet

To dager ja, hvis du drikker sjeldent og du tok hardt i.

Er ikke uten grunn mange er "syk" fra jobb mandagen etter en real fyllekule lørdagen. Tar et par dager å hente seg inn igjen.

Anbefaler cola og loff med speilegg og bacon...

Skrevet

Du taper mye væske og salter når du drikker, det er i alle fall deler av forklaringen på at du er dårlig. Drikk en blanding av farris og eplejuice, det hjelper godt på. Fruktsukkerert i juicen bidrar til å gi deg litt av energien tilbake når du ikk ehar orket å spise. Drikk rikelig.

Matmessig går du for små, tørre, salte måltid til du føler deg litt i vater igjen. Tørre knekkebrød med salt kjøttpålegg f.eks. Og potetgull er helt lov dagen derpå :o)

Skrevet

Det høres ut som omgangssjuke, ikke fyllesjuke.

Jeg har ikke vært fyllesjuk på mange år. Jeg har den perfekte løsningen som har gjort fyllesjuke til et vagt minne.

Skrevet

Niks. Fullesjuke er fullt mulig å unngå, uansett hvor drita man blir.

Skrevet

Det høres ut som omgangssjuke, ikke fyllesjuke.

Jeg har ikke vært fyllesjuk på mange år. Jeg har den perfekte løsningen som har gjort fyllesjuke til et vagt minne.

''Jeg har ikke vært fyllesjuk på mange år. Jeg har den perfekte løsningen som har gjort fyllesjuke til et vagt minne.''

Kan du dele hemmeligheten, please?!

Elsker god vin, men er nesten totalavholds pga ekstrem hodepine dagen derpå...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Jeg har ikke vært fyllesjuk på mange år. Jeg har den perfekte løsningen som har gjort fyllesjuke til et vagt minne.''

Kan du dele hemmeligheten, please?!

Elsker god vin, men er nesten totalavholds pga ekstrem hodepine dagen derpå...

Drikke vin med måte. :-) Og drikke vann ved siden av.

Skrevet

Drikke vin med måte. :-) Og drikke vann ved siden av.

''Drikke vin med måte. :-) Og drikke vann ved siden av.''

Gjør det, vettø ;-) To glass vin og fire glass vann, og like dårlig:-(

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Drikke vin med måte. :-) Og drikke vann ved siden av.''

Gjør det, vettø ;-) To glass vin og fire glass vann, og like dårlig:-(

Uflaks!

Ja, jeg vet ingen annet "vidunderråd". Du er kanksje bare generelt mer sensitiv for noe i rødvin?

Reagerer du likens på hvitvin?

Skrevet

Uflaks!

Ja, jeg vet ingen annet "vidunderråd". Du er kanksje bare generelt mer sensitiv for noe i rødvin?

Reagerer du likens på hvitvin?

Nei, tåler faktisk hvitvin bedre i kombinasjonen to glass vin og fire glass vann..

Men foretrekker rødvin, da :-/ (Men da med megahodepine dagen derpå, usj...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...