Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått de idag?

Trodde man fikk de senere i juni jeg...

Gjest Fiskesuppa
Skrevet

Fikk du de i dag? Utrolig tidlig. Er helt sjokkert. Jeg får ikke sjekket online da de kommer inn på en offline konto.

Skrevet

Fikk du de i dag? Utrolig tidlig. Er helt sjokkert. Jeg får ikke sjekket online da de kommer inn på en offline konto.

Jeg har hvertfall fått inn en sum på kontoen som kan stemme overens med skattepenge-summen...

tror ikke det kan være noe anner jeg har fått inn. Ingen andre jeg kjenner har fått skattepengene enda..

Gjest Fiskesuppa
Skrevet

Jeg har hvertfall fått inn en sum på kontoen som kan stemme overens med skattepenge-summen...

tror ikke det kan være noe anner jeg har fått inn. Ingen andre jeg kjenner har fått skattepengene enda..

Hvis du får en hel hau med tilbakemeldinger om at folk har fått pengene allerede nå så må jeg en tur til banken i morgen :)

Skrevet

Hvis du får en hel hau med tilbakemeldinger om at folk har fått pengene allerede nå så må jeg en tur til banken i morgen :)

hehe :)

Gjest Fiskesuppa
Skrevet

hehe :)

Dårlig med svar ennå, er du bombesikker på at det var skattepengene som kom? :)

Skrevet

Det er temmelig rart om du skulle fått skattepengene allerede i dag - sikker på at det ikke er noe annet, da?

Gjest høstløv
Skrevet

Skatteoppgjørene sendes ikke ut før den 24. juni. Og Altinn har nedetid inntil den 15. juni, så jeg tror neppe at det er skattepengene.

Skrevet

feriepengene dine, tenker jeg....

feriepengene er det ikke, det er 10 000 kr forskjell på summen :P

Skrevet

Dårlig med svar ennå, er du bombesikker på at det var skattepengene som kom? :)

nei fant det ut. :) det var stipend, bare mye mindre enn det jeg pleier å få? :/

hidi, the scorpion
Skrevet

feriepengene er det ikke, det er 10 000 kr forskjell på summen :P

Og det er _ikke_ skattepengene....

Hva har du bedrevet, meg_123!?

Skrevet

Og det er _ikke_ skattepengene....

Hva har du bedrevet, meg_123!?

fant ut at det er stipend, bare en mindre sum enn ellers :)

hidi, the scorpion
Skrevet

fant ut at det er stipend, bare en mindre sum enn ellers :)

Så godt da;))

Gjest Fiskesuppa
Skrevet

nei fant det ut. :) det var stipend, bare mye mindre enn det jeg pleier å få? :/

Aha, da kommer nok skattepengene godt med. :)

Skrevet

Aha, da kommer nok skattepengene godt med. :)

feriepengene kommer best med :)

Skrevet

feriepengene kommer best med :)

Ihvertfall for meg som ikke får skattepenger! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...