Gå til innhold

Metallsmak i munnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan gjøre at maten smaker "likt" og metallisk i munnen?

Skrevet

Du har spist for fort, og har fremdeles en gaffel eller skje fra forrige måltid der?

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Gjest hørt om problemet
Skrevet

Bruker du medisiner?

Skrevet

Betent tannkjøtt? Tett nese? Jeg ble sånn da det begynte å "renne" ned fra bihulebetennelse som løste seg opp...

Skrevet

Du har spist for fort, og har fremdeles en gaffel eller skje fra forrige måltid der?

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

LOL

Du altså...*knegger*

Skrevet

Betent tannkjøtt? Tett nese? Jeg ble sånn da det begynte å "renne" ned fra bihulebetennelse som løste seg opp...

Frisk forutenom så vidt jeg vet.

Mrs. Wallace
Skrevet

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Hehe, jeg liker løsningsorientert-kommentarene dine, Sør. ;)

Skrevet

Gravid....

Nei. Nei nei nei nei og nei. Fabrikken er lagt ned og lokalene tidvis i bruk ved større anledninger. Til jul og sånn!

:0P

Gjest togli
Skrevet

Nei. Nei nei nei nei og nei. Fabrikken er lagt ned og lokalene tidvis i bruk ved større anledninger. Til jul og sånn!

:0P

Ok, da er iallefall den årsaken eliminert ;-)

Gjest slabbedask
Skrevet

Gammel plombe som det er en lekkasje i?

Skrevet

Soppinfeksjon i munnen?

Definitivt ikke. :0O

Skrevet

Gammel plombe som det er en lekkasje i?

Noteres på liste for sjekke opp! Har ikke hørt at det er mulig engang jeg, men kjeften er full i amalgam og andre miljøgifter så det er sikkert en mulighet.

Skrevet

munntørrhet?

Nei...da ville vel øyne og andre lumske steder også vært rammet?

Jeg har kjøpt vitaminer og fiskeolje nå, så om det mangler noe går det vel over.

Skrevet

Første jeg luket ut, liker ikke pinjekjerner! ;0)

Det første du eliminerte? _Før_ svaret til Sør? Betyr det at mitt svar var det dårligste av alle?

Strigråtende hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...