Gå til innhold

å bli medlem av en FBgruppe jeg ikke sympt med

Anbefalte innlegg

Gjest Amazoonas
Skrevet

jeg har oppdaget en gruppe på FB som har noen meninger jeg absolutt ikke er enige i , og jeg vil gjerne bli med på diskusjonen. Men når jeg melder meg inn der så blir jeg vel regnet som en som er enig med de som er der eller? For når jeg blir medlem av den gruppa så vil det vel komme opp at "Amazoonas ble medlem i gruppen" Norge for nordmenn" etc. Det kan vel misoppfattes?

Gjest litt dumt det der
Skrevet

Kan så absolutt misforstås.

Gjest Amazoonas
Skrevet

Kan så absolutt misforstås.

Det er jo ganske dumt at en må være medlem for å skrive noe der. Man ønsker jo ikke å være medlem i noe man ikke er enig i.

Gjest Linnea79
Skrevet

Det er jo ganske dumt at en må være medlem for å skrive noe der. Man ønsker jo ikke å være medlem i noe man ikke er enig i.

Du kan jo fjerne aktiviteten fra profilen din slik at folk ikke ser at du meldte deg inn og så kan du melde deg ut etter du har diskutert ferdig?

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg ville klikket "comment" og legge inn et notat om at det er for å motdebattere. :-)

Gjest Dolores77
Skrevet

Går det ikke an å legge inn en kommentar under oppdateringen, og da skrive hvorfor du ble med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...