Gjest Amazoonas Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 jeg har oppdaget en gruppe på FB som har noen meninger jeg absolutt ikke er enige i , og jeg vil gjerne bli med på diskusjonen. Men når jeg melder meg inn der så blir jeg vel regnet som en som er enig med de som er der eller? For når jeg blir medlem av den gruppa så vil det vel komme opp at "Amazoonas ble medlem i gruppen" Norge for nordmenn" etc. Det kan vel misoppfattes? 0 Siter
Gjest litt dumt det der Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Kan så absolutt misforstås. 0 Siter
Gjest Amazoonas Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Kan så absolutt misforstås. Det er jo ganske dumt at en må være medlem for å skrive noe der. Man ønsker jo ikke å være medlem i noe man ikke er enig i. 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Det er jo ganske dumt at en må være medlem for å skrive noe der. Man ønsker jo ikke å være medlem i noe man ikke er enig i. Du kan jo fjerne aktiviteten fra profilen din slik at folk ikke ser at du meldte deg inn og så kan du melde deg ut etter du har diskutert ferdig? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg ville klikket "comment" og legge inn et notat om at det er for å motdebattere. :-) 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Går det ikke an å legge inn en kommentar under oppdateringen, og da skrive hvorfor du ble med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.