Gå til innhold

liker du vannmelon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en gang frossen vannmelonsørpe på restaurant. Det var overraskende godt. :)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kaster meg ikke over vannmelon sånn til vanlig, men på en varm sommerdag er kald vannmelon herlig!

Skrevet

Nei, det renner og blir klissete. Så bare hvis noen har skjært dem opp i terninger og den noen ikke er meg

Gjest men han var syk i hue hehehe
Skrevet

Jah, dritgodt i varmen, men liker ikke steinene :)

Eksen min ble dritsur på meg pga jeg ikke skjønte hvorfor han ikke likte vannmelon hehe

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja - liker vannmelon veldig godt. Har omtrent spist det daglig siste 1,5 uka.

mariaflyfly
Skrevet

Elsker vannmelon, og har akkurat tylla i meg 1/4 stk. Rett før sengetid. Jeg lærer visst aldri.

mariaflyfly
Skrevet

Nei, det renner og blir klissete. Så bare hvis noen har skjært dem opp i terninger og den noen ikke er meg

Haha, akkurat som Datra. Vil ha den ferdig oppskåret i terninger og spiser med gaffel. ;)

Skrevet

Haha, akkurat som Datra. Vil ha den ferdig oppskåret i terninger og spiser med gaffel. ;)

Fine på det vi skjønner du :o)

Skrevet

NEI. Annen melon går an, i Syden, der den smaker som meloner skal smake!

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja! Vannmelon er noe av det som tar kvalmen min (har medisinkvalme), så har jeg alltid likt det.

Nå tåler jeg det ikke lengre, men jeg spiser det uansett, for vannmelon=sommer. :o)

Skrevet

Sprø og frisk vannmelon er nydelig! Melete vannmelon med mye svarte steiner er fælt.

Smakt vannmelom som har ligget en dag for lenge i kjøleskapet? Uuuhh!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...