Gå til innhold

Om shandy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er synd at nick som aldri har møtt hverandre og sikkert ikke kjenner hverandre, skal bli bitre fiender. Tror nok det er at man ser rødt overfor enekelte og da slår man under beltestedet og enda lenger. Tror mange ganger at frustrasjoner i RL tas ut på denne måten, så da kan vel DOL være til nytte for drittsekkene også?

En ting er ihvertfall sikkert og det er at den gale mannspersonen hun var i disputt med, burde rett og slett vært politianmeldt. Makan til sårende drittslenging har jeg aldri sett" Mannen eier ikke den minste sans for humor og det fantes ikke snev av ironi engang, bare ren faenskap.Han kan vel ikke være helt riktig i hode heller vel . Hvorfor stenger de ikke sånne ute, isteden for Shandy som prøver å svarer for seg og som regel er saklig i sine innlegg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34871-om-shandy/page/2/#findComment-134348
Del på andre sider

Nå har ikke jeg sett de innleggene som Shandy har blitt utesteng av. Men generelt så vil jeg si at det ikke er noe rart at hun blir det heller. Det er ikke noe galt i å si hva en mener, men det er noe som heter takt og tone og måten det blir sagt på. Shandy er vel ikke den mest taktiske for å si det sånn.

Det virker som om hvis en tør å si hva en mener så er det synonymt med at vedkommende er en grepa kar eller kvinne og derfor skal det skrives støtte erklæringer. Jo røffere språket er jo mer skal en sette pris på personen som en rett frem og ok person, men dette henger ikke alltid sammen. Det er mange her som sier hva de mener, men de gjør det med takt og tone og disse blir sjeldent dratt frem på denne måten.

Jeg også liker de som er rett frem og står for det de mener, men jeg vil ha takt og tone, dem får jeg virkelig respekt for, de andre faller ganske langt ned på lista desverre.

Bravo, mrxx! Jeg er helt enig med deg!

En skal liksom vaere mest mulig uforskammet her.

Helt uforstaaelig at enkelte her inne er av voksen alder, slik de oppfoerer seg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34871-om-shandy/page/2/#findComment-134379
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...