Gå til innhold

Den fineste plastduken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte jeg i dag. På ren impuls. Og slapp haka nedpå når jeg står i kassa og dama slår inn 515 kroner!!

FOR EN PLASTIKKDUK DET ER RENE SKJÆRE RANET!

Jeg turte ikke si at jeg ikke ville ha den. Og så er den en halv meter for lang i tillegg. *Gremmes tredobbelt*

At jeg aldri lærer.

Skrevet

Ha ha, gi deg a :D Da hadde jeg glatt sakt at jeg ikke skulle ha den

For en blodpris

Men du kan vel i det minste klippe den pent opp vel, plastik rakner jo ikke

Men det er kanskje mønster å ta hensyn til?

Pakk den ned igjen, finn frem kvittering og bytt den!

:)

Skrevet

Jeg sjekker alltid pris før jeg handler. Da slipper jeg å stå med postkassa i skjegget (eller noe lignende:-)

Skrevet

For en blodpris

Dersom det er voksduk så selges det pr meter, og du får nok ikke byttet. Den er klippet i din strls. Normalt er det godt merket hva det koster for meteren. Kjøpte selv en voksduk nylig som var dyr, men så helt ut som vanlig duk. Damen i butikken gjorde meg oppmerksom på prisen også, men det var mye penger ja...

Gjest jepppppppppp
Skrevet

Sikker på hun slo inn rett pris da?

Jeg var på Europris og skulle ha noen engangs-serveringsbrett til grillmat,

prisen var vel rundt 30-40 kroner?

kjøpte en del andre ting og, så tenkte ikke over det da jeg fikk sluttsummen, men kikket ved en tilfeldighet ned på kvitteringen og så hun hadde slått inn et par hundre for brettene? Eh det var vel litt dyrt for engangs? Hadde jeg sett feil?

Og jo da, hun hadde slått inn prisen for vanlige serveringsbrett, ikke engangs :)

Best å sjekke.

Skrevet

Sikker på hun slo inn rett pris da?

Jeg var på Europris og skulle ha noen engangs-serveringsbrett til grillmat,

prisen var vel rundt 30-40 kroner?

kjøpte en del andre ting og, så tenkte ikke over det da jeg fikk sluttsummen, men kikket ved en tilfeldighet ned på kvitteringen og så hun hadde slått inn et par hundre for brettene? Eh det var vel litt dyrt for engangs? Hadde jeg sett feil?

Og jo da, hun hadde slått inn prisen for vanlige serveringsbrett, ikke engangs :)

Best å sjekke.

Ja det var riktig. (Gremmes igjen) men jeg er en smule tallblind så jeg reagerer ikke nødvendigvis om det ikke hadde vært riktig heller. Det var en sånn interør (faens dyr!) jålete butikk...

Note to self: IKKE gå inn på slike steder!

Skrevet

For en blodpris

Jeg har forbannet meg på at jeg skal MINST ha gardiner som matcher...

Mangler et gen når det kommer til å si fra om ting.. Jeg blir bare helt stum. Og jeg er sikker på at hadde jeg prøvd å lage en lyd, så ville det hørtes ut som "BÆÆÆÆH..."

*Sparker i parketten*

Gjest Shira :o)
Skrevet

Mangler et gen når det kommer til å si fra om ting.. Jeg blir bare helt stum. Og jeg er sikker på at hadde jeg prøvd å lage en lyd, så ville det hørtes ut som "BÆÆÆÆH..."

*Sparker i parketten*

Trøst deg med at du er ikke den eneste, jeg er slik også *sukk*

Skrevet

*Sparker i parketten*

He he, sorry men sant altså, du er nok i godt selskap EnolaGay ;)

I allefall i følge mannen her hjemme så er det ikke så mange bøse kjærringer som meg *ler godt*

Men men, da er du jo stuck med en flotters - og dyr - duk da du, så da får du bare gjøre det beste utav det. Du må tenke på at du i det minste får innmari glede av den da, nix problem å kline på en sånn en :D

Og ja, du får kjøpe til noen gardiner og litt småstæsj vet du, så vil du nok føle trykket letter litt etterhvert

Men husk å spørre om prisen på gardinene da :D

Får du klippet av den duken a du?

Skrevet

He he, sorry men sant altså, du er nok i godt selskap EnolaGay ;)

I allefall i følge mannen her hjemme så er det ikke så mange bøse kjærringer som meg *ler godt*

Men men, da er du jo stuck med en flotters - og dyr - duk da du, så da får du bare gjøre det beste utav det. Du må tenke på at du i det minste får innmari glede av den da, nix problem å kline på en sånn en :D

Og ja, du får kjøpe til noen gardiner og litt småstæsj vet du, så vil du nok føle trykket letter litt etterhvert

Men husk å spørre om prisen på gardinene da :D

Får du klippet av den duken a du?

http://miaslandliv.blogspot.com/2010/01/floral-delights.html Hvis du ser midt på siden så ser du en blomstrete gardinkappe. Det mønsteret har duken, og jeg skulle likt å vit hvor jeg får tak i den kappen enkelt...

Jeg fikk klippet den passe ja. I det minste.

Skrevet

http://miaslandliv.blogspot.com/2010/01/floral-delights.html Hvis du ser midt på siden så ser du en blomstrete gardinkappe. Det mønsteret har duken, og jeg skulle likt å vit hvor jeg får tak i den kappen enkelt...

http://www.cathkidston.co.uk/

Utgått av sortimentet ser jeg, dessverre, men det kan jo være at du kan få til noe ved å ta kontakt med butikken

Eller så finner du vel noe som ligner?

Innmari søt gardinkappe foresten :)

Skrevet

http://www.cathkidston.co.uk/

Utgått av sortimentet ser jeg, dessverre, men det kan jo være at du kan få til noe ved å ta kontakt med butikken

Eller så finner du vel noe som ligner?

Innmari søt gardinkappe foresten :)

Hadde passet mitt lyse store kjøkken pørfekt. Den bloggen var fasinerende.. Det ser ut som en sånn katalog laget av Home & Cottage eller noe lignende.

Og hundreognitt kommentarer til hvert innlegg. Som i og for seg er helt intetsigende. Fasinerende!

Skrevet

Sjekk inne på sidne, se f.eks. denne:

http://www.cathkidston.co.uk/p-11671-rose-white-cotton-duck.aspx

Men slike mønster - med blomster/roser på - finner du nok helt sikkert her hjemme også :)

Skrevet

Gratulerer med en nydelig Cath Kidson duk:) Sånn må du tenke... den er herlig!

Skrevet

Hadde passet mitt lyse store kjøkken pørfekt. Den bloggen var fasinerende.. Det ser ut som en sånn katalog laget av Home & Cottage eller noe lignende.

Og hundreognitt kommentarer til hvert innlegg. Som i og for seg er helt intetsigende. Fasinerende!

He he, så ikke så mye på den bloggen jeg, styrte rett mot mulig info om gardinkappa di, fant en sti, gikk dit...og har funnet opptil flere slike mønster du er på jakt etter :D

Retningsbevisst med andre ord, og derfor meget ukonsentrert om omverden

Skrevet

Sjekk inne på sidne, se f.eks. denne:

http://www.cathkidston.co.uk/p-11671-rose-white-cotton-duck.aspx

Men slike mønster - med blomster/roser på - finner du nok helt sikkert her hjemme også :)

Å så fine! *vil ha* Men jeg tør iaffal ikke bestille fra utlandet.. med omregning av priser og alt. Jeg ender med gardiner som gjør mannen steike gal og så må vi selge kåken! Ik.

:0P

Skrevet

Å så fine! *vil ha* Men jeg tør iaffal ikke bestille fra utlandet.. med omregning av priser og alt. Jeg ender med gardiner som gjør mannen steike gal og så må vi selge kåken! Ik.

:0P

he he, nei da så. Da får du tutle deg en tur på Jysk og Kid interiør til å begynne med, der kan de ha stoff/gardiner som kan passe hos deg til en levelig pris

Og både Ellos og Sparkjøp har vel metervare? Rimelige de også

Lykke til da, digger roser jeg og :D

Skrevet

he he, nei da så. Da får du tutle deg en tur på Jysk og Kid interiør til å begynne med, der kan de ha stoff/gardiner som kan passe hos deg til en levelig pris

Og både Ellos og Sparkjøp har vel metervare? Rimelige de også

Lykke til da, digger roser jeg og :D

Jo takk, jeg kommer ikke til å gi meg på dette med det første så begredelig som det var!

Og til overmål kommer ungene hjem og rynker på nesa; "Det ser jo ut som noe oldemora til Matts har jo!"

Dama er pensjonist for hundre år siden hun har vel ikkerådtilåkjøpedukforfemhundrekronervel!! *freser mellom tenna*

Skrevet

Jo takk, jeg kommer ikke til å gi meg på dette med det første så begredelig som det var!

Og til overmål kommer ungene hjem og rynker på nesa; "Det ser jo ut som noe oldemora til Matts har jo!"

Dama er pensjonist for hundre år siden hun har vel ikkerådtilåkjøpedukforfemhundrekronervel!! *freser mellom tenna*

Ha ha ha ha....det er ikke din dag i dag nei ;)

Skrevet

Ha ha ha ha....det er ikke din dag i dag nei ;)

Nei. Men så fant jeg en pakke kjeks i skapet! *lykkelig alikevel*

:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...