Gå til innhold

Jævla sosialister!

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

- Jeg leste i avisa om ei sosialistkjerring som fikk vond smak i munnen av Petter`s Stordalens brylupp. Hun mente at arbeiderne hans burde få høyere lønn heller. Hun var i en eller annen fagforening. Typisk sosialister! De elsker janteloven. Ingen skal ha det bedre enn dem selv.

(stille)

- Hæ?- Hva synes du?

- Jeg kan godt forstå henne.(klok av skade prøver jeg ikke å inngi meg på en lang diskusjon)

- Mener du det? -Typisk deg og typisk sosialister.

- Javel?

. Ja, er du ikke enig da? Hæ?- Svar da!- Dere elsker jo janteloven.

-Nei, det er vel ikke akkurat slik.

- Petter Stordalen har jobbet hardt, vært dyktig og tjent seg rik og så skal han ikke få gifte seg som han vil? Sosialister altså! Dere eier ikke skamvett.

- Neivel!

- Hva heter han der gamle kisen som er dau nå?

- Hvem mener du?

- Jo, han gamle kisen som var statsminister i Norge for lenge siden.

- Mener du Einar Gerhardsen?

- Ja han ja. Han var jo bare en vanlig veiarbeider før han ble statsminister. Hvem som helst kan bli statsminister i Arbeiderpartiet.

Hilsen mor til en 16-åring som håper at han vokser det av seg ;-)

Skrevet

Hehe...*s* Jeg trodde det kollegaen din som var i gang.

Han vokser det sikkert av seg sånn etterhvert. Det tar bare litt tid.

*trøster*

Gjest Elextra
Skrevet

Sånt må du kanskje forvente når du oppfostrer barn i overklassen? ;)

Gjest slabbedask
Skrevet

Stordalen har arbeidet hardt siden krigen, og må få lov til å ha litt morro for pengene sine da. Og hans private forbruk genererer arbeidsplasser, og ikke minst inntekter for staten (bl.a. går 25% rett inn i statskassen som mva).

Og høres ikke poden ut som en fremtidig leder av Frps lokallag?

Skrevet

Hehe... Jeg er mer opphengt i det paradokset at en så liten tass av en mann har plass til et så stort ego og et så tungt navn! ;0)

Det hele er fasinerende. Rik tass får pen prinsesse som først måtte bevise at hun var lur og så si fra seg muligheten til egne barn. Og sikkert skrive under på at går hun, så går hun i det hun har på seg og nåtting else!

Gjett om jeg skulle svada rundt i bare ræva ikledd diamanter til enhver tid! Ho ho ho... ;0P

Skrevet

UNGER...LOL

Du klarer å få pelt det av ham før han skal stemme.

Ingen av mine stemmer det samme som meg, men heller ikke så langt unna.

Skrevet

Stordalen har arbeidet hardt siden krigen, og må få lov til å ha litt morro for pengene sine da. Og hans private forbruk genererer arbeidsplasser, og ikke minst inntekter for staten (bl.a. går 25% rett inn i statskassen som mva).

Og høres ikke poden ut som en fremtidig leder av Frps lokallag?

''Og hans private forbruk genererer arbeidsplasser,''

Ja, i Marrakech!! ;-)

Skrevet

*fnis*

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hehe...*s* Jeg trodde det kollegaen din som var i gang.

Han vokser det sikkert av seg sånn etterhvert. Det tar bare litt tid.

*trøster*

Forhåpentligvis :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

He he, jeg forventet den der :o)

Gjest slabbedask
Skrevet

''Og hans private forbruk genererer arbeidsplasser,''

Ja, i Marrakech!! ;-)

Uhjelp er bra!

Skrevet

*host*

Må nok si meg enig med ungdommen, selv om jeg ikke bruker helt det samme språket ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...