Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ny bil og har vært å prøvekjørt lexus400h. Falt for denne bilen, men den er nå i overkant dyr, men.. Er det noen av dere som har erfaring med denne bilen? Positivt, negativt?

Skal prøvekjøre andre biler også som vil bli litt mindre (Honda CRV og peugeot 4007) for sammenligning.

Er så usikker når det blir snakk om så mange penger.

Gjest Nei - ikke i dag....
Skrevet

Svigerforeldrene mine har en Lexus som vi har lånt noen ganger. Den er jo noen år gammel, og jeg aner ikke hvilken modell det er. (Den ble kjøpt ny i USA for 7 (?) år siden)

Av en eller annen uforklarlig grunn liker jeg ikke denne spesielt godt.

Jeg har nå bestilt meg en BMW X1. Den likte jeg mye bedre når jeg prøvekjørte den. Ikke så firhjulstrekker-følelse liksom.

Gjest Elextra
Skrevet

Svigerforeldrene mine har en Lexus som vi har lånt noen ganger. Den er jo noen år gammel, og jeg aner ikke hvilken modell det er. (Den ble kjøpt ny i USA for 7 (?) år siden)

Av en eller annen uforklarlig grunn liker jeg ikke denne spesielt godt.

Jeg har nå bestilt meg en BMW X1. Den likte jeg mye bedre når jeg prøvekjørte den. Ikke så firhjulstrekker-følelse liksom.

''Jeg har nå bestilt meg en BMW X1. Den likte jeg mye bedre når jeg prøvekjørte den. Ikke så firhjulstrekker-følelse liksom.

''

Den har jeg også lyst på! Men jeg ønsker også egentlig en helt liten bil, kanskje selv denne er litt for stor for meg (trang garasje i byen etc.). Du får rapportere hvordan den er! :P

Gjest Nei - ikke i dag....
Skrevet

''Jeg har nå bestilt meg en BMW X1. Den likte jeg mye bedre når jeg prøvekjørte den. Ikke så firhjulstrekker-følelse liksom.

''

Den har jeg også lyst på! Men jeg ønsker også egentlig en helt liten bil, kanskje selv denne er litt for stor for meg (trang garasje i byen etc.). Du får rapportere hvordan den er! :P

Skal prøve å huske det. Men leveringstiden er jo griselang. Bestilte den i Mars, og får den i August...

Så jeg får glede meg en stund til:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...