Gjest BHspørsmål Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har kjøpt en kjole. Den er ganske vid på ryggen og BH'en min synes. Er det veldig utrendy eller er det ok? hva sier motepolitiet? 0 Siter
Speak Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg syens det er greit når det bare er stroppene over skuldrene, men jeg synes ikke det er OK om du ser hektene bak på ryggen. Men jeg har heller inget godt forslag til løsning. Selv dropper jeg hele BH'n i slike sammenheng. 0 Siter
200eek Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg er ingen motepoliti, bare en vanlig dame i gata Jeg synes ikke det er pent når bh`n synes bak i kjolen der den går ned i ryggen. Bemerket det til mannen min - ja, jeg er tidvis bitch - senest her om dagen, da var det ei som hadde satt på gjennomsiktige sånne plaststropper vet du, for at stroppene ikke skulle synes, men så så vi hele brede partiet bak over utrigningen på kjolen. Det var ikke pent, sorry Men, det kommer vel an på settingen også vel kanskje, hvor "stiv" en ønsker å være. Bruke bh med farge så nært kjolen som mulig da kanskje Går det ikke å få "dratt ned" den biten på bh` n da? Med en sikkerhetsnål eller noe i den duren? Hvis det gjelder stroppene så får du jo kjøpt sånne stroppesamlere da, som drar stroppene sammen slik at de passer under sånn boxer-top 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg syns ikke det er pent. Lindex selger en BH med store variasjonsmuligheter for stroppene, og det er knapt en kjole du ikke kan bruke med denne uten at stropper eller hekter syns - anbefales 0 Siter
Gjest BHspørsmål Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg syns ikke det er pent. Lindex selger en BH med store variasjonsmuligheter for stroppene, og det er knapt en kjole du ikke kan bruke med denne uten at stropper eller hekter syns - anbefales Men jeg skjønner ikke helt hvilke BH'er du sikter til. Det er ikke noe problem å skjule stroppene. Men kjolen er så vid bak at festet vil jo synes.Ellers kan jeg ikke forstå at BH'en holder puppene på plass. 0 Siter
Gjest BHspørsmål Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg syens det er greit når det bare er stroppene over skuldrene, men jeg synes ikke det er OK om du ser hektene bak på ryggen. Men jeg har heller inget godt forslag til løsning. Selv dropper jeg hele BH'n i slike sammenheng. Ja jeg kan jo egentlig droppe BH'en. Av gammel vane har jeg alltid BH på meg da jeg hadde enorme bryster før. Så tok jeg en reduksjon og puppene ble lettere. Men det er vanskelig å venne seg til det for min del. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Men jeg skjønner ikke helt hvilke BH'er du sikter til. Det er ikke noe problem å skjule stroppene. Men kjolen er så vid bak at festet vil jo synes.Ellers kan jeg ikke forstå at BH'en holder puppene på plass. Dersom du bor i nærheten av en Lindex-butikk ville jeg bare gått inn og spurt. Husker ikke merket, men poenget er at du kan feste *alt på rygggen* inkl stroppen som går rett under brystene, i kryss langt nede på ryggen, så om du ikke skal ha *hele* ryggen bar inkl rumpa ala dette http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00690/tone_230_690820a.jpg skal dette går fint altså 0 Siter
Gjest BHspørsmål Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Dersom du bor i nærheten av en Lindex-butikk ville jeg bare gått inn og spurt. Husker ikke merket, men poenget er at du kan feste *alt på rygggen* inkl stroppen som går rett under brystene, i kryss langt nede på ryggen, så om du ikke skal ha *hele* ryggen bar inkl rumpa ala dette http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00690/tone_230_690820a.jpg skal dette går fint altså Men da synes jo BHen bak!. var det ikke det dere ikke likte? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Ja jeg kan jo egentlig droppe BH'en. Av gammel vane har jeg alltid BH på meg da jeg hadde enorme bryster før. Så tok jeg en reduksjon og puppene ble lettere. Men det er vanskelig å venne seg til det for min del. Det finnes brysttape. http://www.lalina.no/Produkter/Ekstra-tilbeh%C3%B8r/Bryst-tape/ 0 Siter
Gjest BHspørsmål Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det finnes brysttape. http://www.lalina.no/Produkter/Ekstra-tilbeh%C3%B8r/Bryst-tape/ Har du forsøkt dem selv? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Har du forsøkt dem selv? Nei det har jeg ikke. Ta deg en tur på Lindex og se hva de har. Hvis de ikke har bh-løsninger som passer kan du jo sjekke ut denne tapen? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Men da synes jo BHen bak!. var det ikke det dere ikke likte? ? Jeg greier tydeligvis ikke forklare dette godt nok... ;-) På BH'en jeg snakker om er det ingen stropp med hemper under brystet. Stroppene som går fra bhskålene krysses derimot laaangt nede på korsryggen. Her får du et inntrykk av konseptet: http://www.underworks.com/bras/3145.html 0 Siter
Gjest bhhb Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Men jeg skjønner ikke helt hvilke BH'er du sikter til. Det er ikke noe problem å skjule stroppene. Men kjolen er så vid bak at festet vil jo synes.Ellers kan jeg ikke forstå at BH'en holder puppene på plass. Jeg har lenge lurt på det samme, jeg så en episode av sex and the city (der hvor de fester ute på ..ikke ellis island men et sted utenfor NY hvor de må ta båt til, mener jeg å huske), hun gikk i en svart fin kort kjole, og med dyp utrigning bak så bh- "selene" syntes. Det var faktisk helt ok, kjolen var mer søt, dersom den er grisesexy vil jeg ikke anbefale deg det, men for lette sommerkjoler er det HELT ok, pass på at du har en veldig fin bh under ;-) 0 Siter
Gjest BHspørsmål Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har lenge lurt på det samme, jeg så en episode av sex and the city (der hvor de fester ute på ..ikke ellis island men et sted utenfor NY hvor de må ta båt til, mener jeg å huske), hun gikk i en svart fin kort kjole, og med dyp utrigning bak så bh- "selene" syntes. Det var faktisk helt ok, kjolen var mer søt, dersom den er grisesexy vil jeg ikke anbefale deg det, men for lette sommerkjoler er det HELT ok, pass på at du har en veldig fin bh under ;-) Men hva slags farge var det på BH'en i forhold til kjolen? 0 Siter
Gjest bhhb Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Men hva slags farge var det på BH'en i forhold til kjolen? Vet du den var veldig tydelig, lurer på om den var lilla eller noe sånt, jeg ville aldri anbefalt hvit. Sort er jo bare kult da om du feks har en sommerkjole, men og noe med mer fartger på, tenk deg at du skal unngå å skjule den (ikke det at du skal flashe bh`n men unngå å styre med å skjule den, ta heller på en flott bh (ensfarget!) og gå ut) :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Uff, jeg synes det er skikkelig "tacky", men vet mange ikke bryr seg. Det finnes BH'er som har helt andre fester. Hør på f.eks. Lindex om de kan hjelpe deg - eller i en BH-forretning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 ? Jeg greier tydeligvis ikke forklare dette godt nok... ;-) På BH'en jeg snakker om er det ingen stropp med hemper under brystet. Stroppene som går fra bhskålene krysses derimot laaangt nede på korsryggen. Her får du et inntrykk av konseptet: http://www.underworks.com/bras/3145.html Hva i huleste er vitsen med den stroppen over magen!? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hva i huleste er vitsen med den stroppen over magen!? Sikkert for å holde stroppene bak nede? Det tenkte jeg hvertfall. Det er vel større sjanse for at de sklir opp hvis de ikke går foran. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hva i huleste er vitsen med den stroppen over magen!? Som candycueen sier bidrar den til å holde stroppen bak nede. Selv har jeg små pupper og stroppen bak holder seg nede selv om jeg tar stroppen forran like under brystene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.