Gå til innhold

Når BH'en synes under kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva 'trendene' sier om dette, aner jeg ikke, men jeg synes ikke det er pent at hektene på ryggen synes.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Mrs. Wallace

2

• Speak

1

• 200eek

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Bhspørsmål
Skrevet

Hva 'trendene' sier om dette, aner jeg ikke, men jeg synes ikke det er pent at hektene på ryggen synes.

Nå har jo moten åpnet opp for at man kan ha sokker i sandalene, hva synes du om det? har aldri sett noen med det.

Skrevet

Nå har jo moten åpnet opp for at man kan ha sokker i sandalene, hva synes du om det? har aldri sett noen med det.

Don't get me started!!! ;-)

Blir nok kaldt i helvete før jeg går med sokker i sandalene! ;-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Har du forsøkt dem selv?

Hvis du ikke har for store pupper, fungerer brysttape greit. For meg går det ikke, men jeg har venninner som bruker det med stort hell til selskapskjoler.

Mrs. Wallace
Skrevet

''Er det veldig utrendy eller er det ok?

hva sier motepolitiet?''

Det kommer an på kjolen, BH-en og anledningen.

Jeg var nylig i et bryllup og hadde på meg en veldig pyntet kjole hvor BH-festet kunne dukke opp på ryggen, da synes jeg ikke det er greit. Jeg løste det med å ha et tynt sjal over.

Hvis anledningen og/eller kjolen er mer uformell, synes jeg det kan gå an - såfremt det er en litt kul BH, og ikke en sånn vanlig, hvit greie.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har lenge lurt på det samme, jeg så en episode av sex and the city (der hvor de fester ute på ..ikke ellis island men et sted utenfor NY hvor de må ta båt til, mener jeg å huske), hun gikk i en svart fin kort kjole, og med dyp utrigning bak så bh- "selene" syntes. Det var faktisk helt ok, kjolen var mer søt, dersom den er grisesexy vil jeg ikke anbefale deg det, men for lette sommerkjoler er det HELT ok, pass på at du har en veldig fin bh under ;-)

''jeg så en episode av sex and the city (der hvor de fester ute på ..ikke ellis island men et sted utenfor NY hvor de må ta båt til, mener jeg å huske''

The Hamptons, kanskje?

Skrevet

''jeg så en episode av sex and the city (der hvor de fester ute på ..ikke ellis island men et sted utenfor NY hvor de må ta båt til, mener jeg å huske''

The Hamptons, kanskje?

Nei, dit kjører man, men staten island var det.. omsider :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, dit kjører man, men staten island var det.. omsider :-)

Ah, ok!

Skrevet

Her er det jeg snakket om :-) Trodde hun hadde lilla men det er sort på sort. Men husk på at det er ok på sexy-søt kjole, ikke sexy-sexy, da er det fy fy.

spol til 7:42

http://www.youtube.com/watch?v=U2yTv4PJmJo

...har vel også noe med _hvem_ som har det på;-)

Skrevet

...har vel også noe med _hvem_ som har det på;-)

Knegg! Joda.. noen kler alt, men om det hadde vært en dame 38+ og 25 kg tyngre, så hadde det vært like sexy. Så lenge man er ren og velstellt og kler seg litt ok, så går det meste ann.

Gjest Elextra
Skrevet

Her er det jeg snakket om :-) Trodde hun hadde lilla men det er sort på sort. Men husk på at det er ok på sexy-søt kjole, ikke sexy-sexy, da er det fy fy.

spol til 7:42

http://www.youtube.com/watch?v=U2yTv4PJmJo

Gosh, ante ikke at jeg hadde savnet Sex og Singelliv så veldig! :-)

Må ellers si at kjolen ville vært finere uten den synlige BH'en under i mine øyne.

Skrevet

Må ellers si at kjolen ville vært finere uten den synlige BH'en under i mine øyne.

Ikke sant!!! Savne masse!!! Jeg ser poenget ditt, men tenker at det var litt søtt, helt greit for min del liksom. Men dersom hun hadde gått for en lang kjole, mer sånn sexy enn sexy-søt ville jeg sagt meg enig med deg.

Skrevet

Du kan se to episoder i reprise hver mandag! :-)

Ellers enig med deg mht bh'en.

Skrevet

Noen bilder:

http://www.thefashionpolice.net/images/2008/10/02/bra_dress_2.jpg

Dette er jo ikke akkurat en klassisk selskapskjole;-) men her synes jeg at synlig bh på forsiden _kan_ se ut som en del av kjolen, men bakfra ser det bare ut som om hun har glemt å dra opp glidelåsen i kjolen! ;-)

http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/10/stefani-bra/gwen-stefani-red-bra-03.jpg

Her er bh'en synlig pga gjennomsiktig stoff, hvilket jeg synes er helt ok i denne sammenhengen - spesielt ettersom dette er Gwen Stefani;-) Verre var det med den synlige _vaskelappen_!

Gjest BHspørsmål
Skrevet

''Er det veldig utrendy eller er det ok?

hva sier motepolitiet?''

Det kommer an på kjolen, BH-en og anledningen.

Jeg var nylig i et bryllup og hadde på meg en veldig pyntet kjole hvor BH-festet kunne dukke opp på ryggen, da synes jeg ikke det er greit. Jeg løste det med å ha et tynt sjal over.

Hvis anledningen og/eller kjolen er mer uformell, synes jeg det kan gå an - såfremt det er en litt kul BH, og ikke en sånn vanlig, hvit greie.

Hva er en kul BH? trenger å få klarhet i det.

Gjest BHspørsmål
Skrevet

Noen bilder:

http://www.thefashionpolice.net/images/2008/10/02/bra_dress_2.jpg

Dette er jo ikke akkurat en klassisk selskapskjole;-) men her synes jeg at synlig bh på forsiden _kan_ se ut som en del av kjolen, men bakfra ser det bare ut som om hun har glemt å dra opp glidelåsen i kjolen! ;-)

http://cdn.buzznet.com/media/jj1//2009/10/stefani-bra/gwen-stefani-red-bra-03.jpg

Her er bh'en synlig pga gjennomsiktig stoff, hvilket jeg synes er helt ok i denne sammenhengen - spesielt ettersom dette er Gwen Stefani;-) Verre var det med den synlige _vaskelappen_!

'Her er bh'en synlig pga gjennomsiktig stoff, hvilket jeg synes er helt ok i denne sammenhengen - spesielt ettersom dette er Gwen Stefani;-) Verre var det med den synlige _vaskelappen''

Det er i hvertfall ikke min stil å kle meg sånn;)

Gjest Elextra
Skrevet

Hva er en kul BH? trenger å få klarhet i det.

''Hva er en kul BH? trenger å få klarhet i det.''

Noe som helst har litt sterk farge og ikke er for kraftig. Stoffet kan gjerne være litt blankt.

Gjest BHspørsmål
Skrevet

''Hva er en kul BH? trenger å få klarhet i det.''

Noe som helst har litt sterk farge og ikke er for kraftig. Stoffet kan gjerne være litt blankt.

link? er ikke så flink med moter

Skrevet

'Her er bh'en synlig pga gjennomsiktig stoff, hvilket jeg synes er helt ok i denne sammenhengen - spesielt ettersom dette er Gwen Stefani;-) Verre var det med den synlige _vaskelappen''

Det er i hvertfall ikke min stil å kle meg sånn;)

Ikke min heller :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...