Gjest kjip ettermiddagsaktivitet Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg sitter med søknadsskjema for arbeidsavklaringspenger foran meg. Jeg har, med hjelp fra noen flinke sjeler her på dol, også funnet et egenerklæringsskjema, men er litt i tvil om jeg skal fylle det ut. Jeg lurer på om det er et skjema som saksbehandler skal be meg om å fylle ut hvis hun ser det nødvendig? Noen som nettopp har gjort dette? Har gått på stønad lenge, så de har mye papirer på meg. 0 Siter
Gjest kjip ettermiddagsaktivitet Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 du trenger da ikke søke på nytt da Har vært på tidsbegrenset uføre noen år, deretter gått på attføring, og vedtaket mitt går ut i august. Lege og psykolog mener jeg skal vente litt til før jeg prøver meg i jobb, av forskjellige årsaker. Så jeg må nok søke på nytt, men håper det bare er en formalitet, og går kjapt. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Har vært på tidsbegrenset uføre noen år, deretter gått på attføring, og vedtaket mitt går ut i august. Lege og psykolog mener jeg skal vente litt til før jeg prøver meg i jobb, av forskjellige årsaker. Så jeg må nok søke på nytt, men håper det bare er en formalitet, og går kjapt. Bestill time hos NAV, for du må også fylle ut et aktivitetshefte, så kan du levere begge samtidig. Husk at noen steder er behandlinsgtiden laang;( 0 Siter
Gjest aappaa Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Har vært på tidsbegrenset uføre noen år, deretter gått på attføring, og vedtaket mitt går ut i august. Lege og psykolog mener jeg skal vente litt til før jeg prøver meg i jobb, av forskjellige årsaker. Så jeg må nok søke på nytt, men håper det bare er en formalitet, og går kjapt. du trenger bare ny legeærklæring 0 Siter
tusseline Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 du trenger bare ny legeærklæring Kan du forklare litt mer om det nye systemet? Jeg har prøvd å forstå det, men jeg skjønner ikke hvordan det fungerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.