candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg vokste opp med en usterilistert hannhund, og den klarte _alltid_ å stikke av i løpetiden! En german shepard angrep vår (middels størrelse) hund, og bet over strupen på den. En utrolig skremmende opplevelse for oss, når hunden kom hjem med bandasje rundt hele halsen....Den overlevde med ett nødskrik. Jeg ville aldri ha hatt en usterilisert hund! ''En german shepard angrep vår (middels størrelse) hund, og bet over strupen på den. En utrolig skremmende opplevelse for oss, når hunden kom hjem med bandasje rundt hele halsen....Den overlevde med ett nødskrik.'' Hva har egentlig dette med kastrering å gjøre`? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 ''En german shepard angrep vår (middels størrelse) hund, og bet over strupen på den. En utrolig skremmende opplevelse for oss, når hunden kom hjem med bandasje rundt hele halsen....Den overlevde med ett nødskrik.'' Hva har egentlig dette med kastrering å gjøre`? Kastrerte hunder rømmer ikke, og de overfaller heller ikke andre hunder! To fluer i en smekk:) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Kastrerte hunder rømmer ikke, og de overfaller heller ikke andre hunder! To fluer i en smekk:) Å? Da ærte jeg noe nytt i dag og. Tror ikke akkurat dette stemmer i praksis ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.