Gjest what you like? Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hvordan er den? Tenker nå ikke på drømmemannen du vil gifte deg med, men hvis du nå skulle tenke på hvordan den perfekte mannskropp ville være på deg, hva ville tent deg mest? Vi har jo litt forskjellig smak. noen liker litt bamsete menn, gjerne med mye hår, noen liker glattbarberte, brune, slanke menn, noen liker bodybuildere, noen liker menn med masse tatoos, noen liker spinkle bleke menn.... ja you name it. Altså, drømmemannen - hvis det bare gikk på utseendet. Nå er personligheten SELVSAGT viktigst, men det får vi diskutere en annen gang. 0 Siter
Gjest Fjottende Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har drømmekroppen, og jeg er stolt av den. Damer ser på meg mens de sikler, og jeg liker det. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Normalt slanke og spreke menn med muskler, ikke for hårete. Og ja, jeg er gift med en slik en. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Min drømmemann er litt lubben... Har lite kroppshår, Uten skjegg og bart, men med hår på hodet... 0 Siter
siameser Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Sterk, fast, ikke overdrevet opptatt av utseendet (ikke noe kroppsbygger!!) og hårete nok til at det vises at han er en MANN. Mørk hud er ofte mer sexy enn lys, fordi den mørke fargen skjuler "småfeil" bedre. Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Den optimale mannskroppen er høy (helst over 185) og slank. Trent, men uten svulmende muskler, mer sånne subtile svømmermuskler. Gjerne litt hårete, og gjerne med et par tatoveringer. *tørker sikkelet av munnviken* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Sterk, fast, ikke overdrevet opptatt av utseendet (ikke noe kroppsbygger!!) og hårete nok til at det vises at han er en MANN. Mørk hud er ofte mer sexy enn lys, fordi den mørke fargen skjuler "småfeil" bedre. Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd. ''Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd.'' Å ja, det glemte jeg. Veeldig enig. Jeg kan bli snakket til sengs. 0 Siter
Gjest sandy sands Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Liker kroppen, ikke fyren: http://2.bp.blogspot.com/_15lmHRNPETw/SWr3rtjLrnI/AAAAAAAAANo/b_FAGehcpAI/s800/kristian_kjelling11.jpg 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Liker kroppen, ikke fyren: http://2.bp.blogspot.com/_15lmHRNPETw/SWr3rtjLrnI/AAAAAAAAANo/b_FAGehcpAI/s800/kristian_kjelling11.jpg Liker ikke for selvgode menn slik som denne.Får inntrykk av at han selv synes han er guds gave til kvinner- og slike menn er pyton. Liker høye, slanke og sterke menn. Må absolutt ikke være glattbarbert eller muskelbyggere. De må kunne kle seg pent, med skjorte til hverdags og gjerne ta dressen når det trenges. God-lukt er viktig. Og dyp stemme er forførisk. 0 Siter
Gjest Fjottende Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Liker kroppen, ikke fyren: http://2.bp.blogspot.com/_15lmHRNPETw/SWr3rtjLrnI/AAAAAAAAANo/b_FAGehcpAI/s800/kristian_kjelling11.jpg Å fy fa** han var sexy! 0 Siter
Gjest sandy sands Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Liker ikke for selvgode menn slik som denne.Får inntrykk av at han selv synes han er guds gave til kvinner- og slike menn er pyton. Liker høye, slanke og sterke menn. Må absolutt ikke være glattbarbert eller muskelbyggere. De må kunne kle seg pent, med skjorte til hverdags og gjerne ta dressen når det trenges. God-lukt er viktig. Og dyp stemme er forførisk. Som sagt; liker kroppen, ikke fyren. Enig med deg i dress, god lukt og sexy stemme. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Liker kroppen, ikke fyren: http://2.bp.blogspot.com/_15lmHRNPETw/SWr3rtjLrnI/AAAAAAAAANo/b_FAGehcpAI/s800/kristian_kjelling11.jpg Syns han er altfor tynn jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Liker kroppen, ikke fyren: http://2.bp.blogspot.com/_15lmHRNPETw/SWr3rtjLrnI/AAAAAAAAANo/b_FAGehcpAI/s800/kristian_kjelling11.jpg Nja... Hadde han nå enda hatt hår på brystet så! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har alltid likt best menn som er ørlite bamsete, gjerne litt store og kraftige (minst 185 cm), med en del kroppshår. Hvordan går det an å bomme så innmari!? *hehe* Men jeg vil ikke bytte bort ham jeg har mot noen! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg har alltid likt best menn som er ørlite bamsete, gjerne litt store og kraftige (minst 185 cm), med en del kroppshår. Hvordan går det an å bomme så innmari!? *hehe* Men jeg vil ikke bytte bort ham jeg har mot noen! ''Hvordan går det an å bomme så innmari!? '' Hehe, enkelte ganger er det bare herlig å ta helt feil! 0 Siter
Sør Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Enda en tråd om "Sør"! *sukk* ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 ''Hvordan går det an å bomme så innmari!? '' Hehe, enkelte ganger er det bare herlig å ta helt feil! ''Hehe, enkelte ganger er det bare herlig å ta helt feil!'' *knegg* Ja, denne bommerten angrer jeg ikke på nei! ) 0 Siter
Gjest : D men jeg er sammen med en liten tjukk en Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 190 cm, solbrun, kort hår på brystet, bredskuldret, litt muskuløs, men ikke veldig. Lange bein, fast rompe, velutstyrt, store hender. 0 Siter
200eek Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Ca 185 - 190, gjerne litt lengre hår, ikke kinnskjegg eller skjegg, kan ha bart hvis den er klippet sånn tøft og ikke bare er der som ei høysåte Slank men ikke tynn, noe hår, muskler men bør ikke være muskelbunt, fast rompe, lange ben...himmel lange ben er sexy...ikke for store føtter, men virkelig ikke for små :S Store, fine litt grove hender Pene øyne, pent smil, hvite fine tenner, passe grov stemme, Gjerne en ørering, og jepp....iallefall et par tatoeringer Sikle, sikle, hikk.....og så kan vi fortsette neste kapittel med personlighet Og jeg har forøvrig en halv slik mann 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Enda en tråd om "Sør"! *sukk* ;-) Med vennlig hilsen Å? Er du singel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.