Gå til innhold

Kroppen til "drømmemannen"

Anbefalte innlegg

Gjest what you like?
Skrevet

Hvordan er den?

Tenker nå ikke på drømmemannen du vil gifte deg med,

men hvis du nå skulle tenke på hvordan den perfekte mannskropp ville være på deg, hva ville tent deg mest?

Vi har jo litt forskjellig smak. noen liker litt bamsete menn,

gjerne med mye hår, noen liker glattbarberte, brune, slanke menn, noen liker bodybuildere, noen liker menn med masse tatoos, noen liker spinkle bleke menn....

ja you name it.

Altså, drømmemannen - hvis det bare gikk på utseendet.

Nå er personligheten SELVSAGT viktigst, men det får vi diskutere en annen gang.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 200eek

5

• Angustia

4

• Lillemus

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fjottende
Skrevet

Jeg har drømmekroppen, og jeg er stolt av den. Damer ser på meg mens de sikler, og jeg liker det.

Skrevet

Normalt slanke og spreke menn med muskler, ikke for hårete.

Og ja, jeg er gift med en slik en.

brilleslangen
Skrevet

Min drømmemann er litt lubben... Har lite kroppshår, Uten skjegg og bart, men med hår på hodet...

Skrevet

Sterk, fast, ikke overdrevet opptatt av utseendet (ikke noe kroppsbygger!!) og hårete nok til at det vises at han er en MANN. Mørk hud er ofte mer sexy enn lys, fordi den mørke fargen skjuler "småfeil" bedre. Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd. :P

Mrs. Wallace
Skrevet

Den optimale mannskroppen er høy (helst over 185) og slank. Trent, men uten svulmende muskler, mer sånne subtile svømmermuskler. Gjerne litt hårete, og gjerne med et par tatoveringer.

*tørker sikkelet av munnviken*

Mrs. Wallace
Skrevet

Sterk, fast, ikke overdrevet opptatt av utseendet (ikke noe kroppsbygger!!) og hårete nok til at det vises at han er en MANN. Mørk hud er ofte mer sexy enn lys, fordi den mørke fargen skjuler "småfeil" bedre. Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd. :P

''Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd.''

Å ja, det glemte jeg. Veeldig enig. Jeg kan bli snakket til sengs. ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker ikke for selvgode menn slik som denne.Får inntrykk av at han selv synes han er guds gave til kvinner- og slike menn er pyton.

Liker høye, slanke og sterke menn. Må absolutt ikke være glattbarbert eller muskelbyggere. De må kunne kle seg pent, med skjorte til hverdags og gjerne ta dressen når det trenges. God-lukt er viktig. Og dyp stemme er forførisk.

Gjest sandy sands
Skrevet

Liker ikke for selvgode menn slik som denne.Får inntrykk av at han selv synes han er guds gave til kvinner- og slike menn er pyton.

Liker høye, slanke og sterke menn. Må absolutt ikke være glattbarbert eller muskelbyggere. De må kunne kle seg pent, med skjorte til hverdags og gjerne ta dressen når det trenges. God-lukt er viktig. Og dyp stemme er forførisk.

Som sagt; liker kroppen, ikke fyren. Enig med deg i dress, god lukt og sexy stemme.

Skrevet

Jeg har alltid likt best menn som er ørlite bamsete, gjerne litt store og kraftige (minst 185 cm), med en del kroppshår.

Hvordan går det an å bomme så innmari!? *hehe* Men jeg vil ikke bytte bort ham jeg har mot noen!

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har alltid likt best menn som er ørlite bamsete, gjerne litt store og kraftige (minst 185 cm), med en del kroppshår.

Hvordan går det an å bomme så innmari!? *hehe* Men jeg vil ikke bytte bort ham jeg har mot noen!

''Hvordan går det an å bomme så innmari!? ''

Hehe, enkelte ganger er det bare herlig å ta helt feil!

Skrevet

Enda en tråd om "Sør"!

*sukk*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

''Hvordan går det an å bomme så innmari!? ''

Hehe, enkelte ganger er det bare herlig å ta helt feil!

''Hehe, enkelte ganger er det bare herlig å ta helt feil!''

*knegg* Ja, denne bommerten angrer jeg ikke på nei! :o)

Gjest : D men jeg er sammen med en liten tjukk en
Skrevet

190 cm, solbrun, kort hår på brystet, bredskuldret, litt muskuløs, men ikke veldig. Lange bein, fast rompe, velutstyrt, store hender.

Skrevet

Ca 185 - 190, gjerne litt lengre hår, ikke kinnskjegg eller skjegg, kan ha bart hvis den er klippet sånn tøft og ikke bare er der som ei høysåte

Slank men ikke tynn, noe hår, muskler men bør ikke være muskelbunt, fast rompe, lange ben...himmel lange ben er sexy...ikke for store føtter, men virkelig ikke for små :S

Store, fine litt grove hender

Pene øyne, pent smil, hvite fine tenner, passe grov stemme,

Gjerne en ørering, og jepp....iallefall et par tatoeringer

Sikle, sikle, hikk.....og så kan vi fortsette neste kapittel med personlighet

Og jeg har forøvrig en halv slik mann ;)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Enda en tråd om "Sør"!

*sukk*

;-)

Med vennlig hilsen

Å? Er du singel?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...