Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 He he, du gjør det ja Snart sommer Elextra...hang in there girl! Hehe, er nok stuck og egentlig fornøyd med han jeg har! 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 mener du at en håndballspiller ikke er "naturlig"? ??? Hvor har du det fra? 0 Siter
Axcia Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 ''Og han må ha mandig stemme. Jeg tenner på lyd.'' Å ja, det glemte jeg. Veeldig enig. Jeg kan bli snakket til sengs. ''Å ja, det glemte jeg. Veeldig enig. Jeg kan bli snakket til sengs. ;)'' Du er billig, assa... ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 ??? Hvor har du det fra? Jeg har der herfra! :-) ''Enig! Han var skikkelig snacksy! *sikle* Men dessverre er slike menn helt uoppnåelige. (Tror egentlig ikke at jeg ville hatt en slik mann heller, når jeg tenker meg om. ) Det naturlige er ofte det beste! ;-)'' 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har der herfra! :-) ''Enig! Han var skikkelig snacksy! *sikle* Men dessverre er slike menn helt uoppnåelige. (Tror egentlig ikke at jeg ville hatt en slik mann heller, når jeg tenker meg om. ) Det naturlige er ofte det beste! ;-)'' Så han mannen på bildet var håndballspiller? Ok, det visste jeg ikke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.