Gå til innhold

Hvilket mailprogram bruker du til Windows7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt inn Mozilla, men det blir så rart og jeg får ikke inn mailene mine heller. Og jeg tror ikke jeg har gjort noen feil. Jeg får først inn en konto og så deretter får jeg inn en ny med mailadressen min, helt sprøtt og brukt riktig inngående og utgående server

brilleslangen
Skrevet

bruker windows live mail... det fulgte med maskina, og jeg synes det fungerer fint..(har brukt maskina ei ukes tid) Gjorde om visningsvinduet slik at mailene vises nederst og lista ligger øverst i stedet for på siden av hverandre slik det var i starten... Er godt fornøyd

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Oi, med en slik forklaring er det best du ringer til noen som kan komme hjem til deg. Beklager! :)

Skrevet

bruker windows live mail... det fulgte med maskina, og jeg synes det fungerer fint..(har brukt maskina ei ukes tid) Gjorde om visningsvinduet slik at mailene vises nederst og lista ligger øverst i stedet for på siden av hverandre slik det var i starten... Er godt fornøyd

Er den det samme som Windows Mail som man brukte i Vista eller bruker du en hotmailadresse da. Jeg vil gjerne bruke onlineadressen min

Skrevet

Takk skal du ha, det gikk bra det.

brilleslangen
Skrevet

Er den det samme som Windows Mail som man brukte i Vista eller bruker du en hotmailadresse da. Jeg vil gjerne bruke onlineadressen min

Jeg lette etter mailprogram og fant et inne på maskina, trykket på og så konfigurerte jeg visst programmet. Jeg har onlineadresse og skrev inn brukernavn og passord jeg har der og resten ordnet seg selv..man kan synkronisere flere epostkontoer hvis man vil... Og det fungerer omtrent som outlook (som jeg hadde før) gjorde .

Skrevet

Jeg lette etter mailprogram og fant et inne på maskina, trykket på og så konfigurerte jeg visst programmet. Jeg har onlineadresse og skrev inn brukernavn og passord jeg har der og resten ordnet seg selv..man kan synkronisere flere epostkontoer hvis man vil... Og det fungerer omtrent som outlook (som jeg hadde før) gjorde .

Jeg fant det rett og slett ikke, men det funket som bare det så det var akkurat det jeg var ute etter. Thunderbird ble helt merkelig og det samme med Outlook express

brilleslangen
Skrevet

Jeg fant det rett og slett ikke, men det funket som bare det så det var akkurat det jeg var ute etter. Thunderbird ble helt merkelig og det samme med Outlook express

bra det ordnet seg:-)

Skrevet

bra det ordnet seg:-)

Jeg kjøpte maskinen i går, men har brukt Window 7 før uten å finne mailprogrammet. Og fant ingen som virket skikkelig da heller. Så nå er jeg skikkelig takknemlig bare så du vet det.

Skrevet

Outlook. Aldri hatt problemer med det :-)

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Jeg bruker ingen mail-program. Gmail er best!

Skrevet

Outlook. Aldri hatt problemer med det :-)

Nå har jeg lastet ned Windows live mail og det funker som bare det, men jeg har mistet alle mailadressene og ønsker meg nye ;o)

Skrevet

Jeg bruker ingen mail-program. Gmail er best!

Men jeg har hatt samme mailadressen i 15 år så jeg har ikke lyst å bytte for den kan alle venner og offentlige instanser, så da blir det bare tull hvis jeg skal sende ut til hjemmetjenesten, NAV, skoler osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...