Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Men det burde jo heller stått PUI'S?

*vanskelig*

Skrevet

*vanskelig*

Han har vel t-skjorta litt på skeiven;-)

Gjest Draketemmeren
Skrevet

*vanskelig*

Enig, men morsomt alikevel! :)

Skrevet

Hehehe.. mannen min er på jobb for nte uke og sendte meg en link med mulig feriedeal. I Kroatia, han la ikke merke til at stedet het "Pula Pula"... Jeg holdt på å le meg ihjel, kanskje det var underbevisstheten hans som ønsket seg en tur bort..

Skrevet

Hehehe.. mannen min er på jobb for nte uke og sendte meg en link med mulig feriedeal. I Kroatia, han la ikke merke til at stedet het "Pula Pula"... Jeg holdt på å le meg ihjel, kanskje det var underbevisstheten hans som ønsket seg en tur bort..

Litt Pulates, som mannen til en doler kalte det;-)

Skrevet

Litt Pulates, som mannen til en doler kalte det;-)

*Skratter* Treningstimen sin det!

Skrevet

Der har jeg vært for mange år siden og det var fint der, men ikke noen bra strender ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...