morsan Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 http://pondus.no/Global/Juni%202009/Lunch/Pondus-lunch-stor.jpg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Men det burde jo heller stått PUI'S? *vanskelig* 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Men det burde jo heller stått PUI'S? *vanskelig* Han har vel t-skjorta litt på skeiven;-) 0 Siter
Gjest Draketemmeren Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Men det burde jo heller stått PUI'S? *vanskelig* Enig, men morsomt alikevel! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hehehe.. mannen min er på jobb for nte uke og sendte meg en link med mulig feriedeal. I Kroatia, han la ikke merke til at stedet het "Pula Pula"... Jeg holdt på å le meg ihjel, kanskje det var underbevisstheten hans som ønsket seg en tur bort.. 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Hehehe.. mannen min er på jobb for nte uke og sendte meg en link med mulig feriedeal. I Kroatia, han la ikke merke til at stedet het "Pula Pula"... Jeg holdt på å le meg ihjel, kanskje det var underbevisstheten hans som ønsket seg en tur bort.. Litt Pulates, som mannen til en doler kalte det;-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Litt Pulates, som mannen til en doler kalte det;-) *Skratter* Treningstimen sin det! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hehehe.. mannen min er på jobb for nte uke og sendte meg en link med mulig feriedeal. I Kroatia, han la ikke merke til at stedet het "Pula Pula"... Jeg holdt på å le meg ihjel, kanskje det var underbevisstheten hans som ønsket seg en tur bort.. Der har jeg vært for mange år siden og det var fint der, men ikke noen bra strender ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.