Gå til innhold

Drikker du deg full på en hverdag?

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg drikker meg ikke full hver dag. Drikker meg vanligvis ikke full, men jeg tar gjerne vinglass både hverdager og i helgene. Alene og sammen med andre.

Gjest Elextra
Skrevet

Drikker meg sjelden full, men kan hende jeg drikker ørlite for mye en hvilken som helst dag i uken. Årsaken er selvfølgelig dårlige kolleger og venner... som ofte liker å gå ut en ukedag.

Gjest verinoca
Skrevet

Ikke etter at jeg fikk barn nei. Tidligere skjedde det en ytterst sjelden gang, med venninner ute på byen.

Skrevet

Ja, det kan jeg gjøre hvis jeg ikke har minstemann hjemme.

Gjest aldri full på en hverdag jeg
Skrevet

Jeg drikker meg ikke full hver dag. Drikker meg vanligvis ikke full, men jeg tar gjerne vinglass både hverdager og i helgene. Alene og sammen med andre.

''Jeg drikker meg ikke full hver dag''

Det er jammen meg bra :))

Skrevet

Drikker meg så og si aldri full og i hvertfall ikke på en hverdag.

Skrevet

Nei. Jeg har faktisk vært full bare en gang i mitt liv og da var jeg i midten av 30-årene. :o) Har vært brisen noen ganger, men de kan helt sikkert telles på de 10 fingrene jeg har. Skjønner ikke vitsen med å drikke seg full. 1-2 glass vin for kosens skyld ja, men ikke å drikke seg full.

*prektig*

Gjest Elextra
Skrevet

Nei. Jeg har faktisk vært full bare en gang i mitt liv og da var jeg i midten av 30-årene. :o) Har vært brisen noen ganger, men de kan helt sikkert telles på de 10 fingrene jeg har. Skjønner ikke vitsen med å drikke seg full. 1-2 glass vin for kosens skyld ja, men ikke å drikke seg full.

*prektig*

''Jeg har faktisk vært full bare en gang i mitt liv og da var jeg i midten av 30-årene''

Å!? Da burde vi jo fått det med oss! :P

Skrevet

''Jeg har faktisk vært full bare en gang i mitt liv og da var jeg i midten av 30-årene''

*LOL*

Skrevet

nei ikke på hverdager.. drikker meg sjelden dritings. men kan bli litt mer enn brisen på fester :)

Gjest That's me you know
Skrevet

Full er jo en difinisjon en kan være uenig om da, litt forskjell i tolking om en totalavholds svarer eller en skikkelig festefyr/-dama.

Skikkelig dritingsfull er jeg aldri, ikke i helgene heller. Men godt i sveiva kan jeg like godt være midt i uka, hvis det byr seg en anledning. Jeg ser ikke på ukedag, men at jeg har en grunn til en feiring altså. Ofte blir det når en er på ferie, da kan jeg bli alt fra brisen til godt i sveive hver kveld i to uker. Men så er det stopp når hveragen kommer.

Deilig å ruse seg litt av og til. Jeg røyker ikke, hasjer ikke eller bruker annen narkotika, så litt alkohol unner jeg meg når jeg har lyst.

Skrevet

''Å!? Da burde vi jo fått det med oss! :P''

*hahahaha* Det er vel av de tingene jeg ikke har følt for å dele i all offentlighet... ;o)

Gjest solfryd
Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort! Jeg har da barn å ta hensyn til. De gangene jeg har drukket har jeg ikke hatt barna.

Gjest Dolores77
Skrevet

Hvis du sitter alene og drikker deg drita full på en hverdag fordi du kjeder deg, da har du et problem.

Men er det tilfeldigvis fest eller noe annet den dagen, så kan det jo skje.

Men jeg føler jeg har vært nok full hehe, har hatt mine fester jeg... føler ikke helt samme behovet. Kan godt drikke meg brisen på fest, men er meget sjelden på fest etter at jeg ble småbarnsmor, kan ikke si jeg savner det noe særlig. Har det gøyt uten alkohol og jeg da :)

Kan være på fest hvor det drikkes og jeg er sjåfør, men blir påvirket av stemningen og føler meg nesten drita selv om jeg ikke har rørt en dråpe.

Gjest Melis35
Skrevet

Nei vil ikke si full,men på campingen blir det jo mere alkohol enn hjemme,tar sjelden noe hjemme faktisk... så er i såfall sommerbrisen hele sommeren hihi....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...