Gå til innhold

Veiarbeid! Og leggetid!!

Anbefalte innlegg

Gjest grrrah
Skrevet

Fullt veiarbeid utenfor, ca 2 meter fra husveggen, bor midt i byen, herregud er det ikke kl 21 som er grensen da. Det bråker jo så det er jo helt køl umulig for småunger å legge seg! *hissig*!!!

Gjest slaps
Skrevet

Det er kl 23, så du må holde ut noen timer til.

Gjest grrrah
Skrevet

Det er kl 23, så du må holde ut noen timer til.

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gjest sjøstjerna
Skrevet

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Utrolig kjedelig situasjon! Har ikke mer å si om det.

Gjest grrrah
Skrevet

Utrolig kjedelig situasjon! Har ikke mer å si om det.

Uff ja :( men men

Skrevet

Det skal være stille fra 12 - 2 om natta, det fikk i hvert fall jeg beskjed om da jeg ringte bydelslegen ang bygging av barnehage over gata. Trodde jeg skulle bli gal en periode, men det er mange år siden nå

Gjest grrrah
Skrevet

Det skal være stille fra 12 - 2 om natta, det fikk i hvert fall jeg beskjed om da jeg ringte bydelslegen ang bygging av barnehage over gata. Trodde jeg skulle bli gal en periode, men det er mange år siden nå

12 - 2, mener du altså fra 00:00 til 02:00, 2 timer?? ikke mer? Jeg holder på å daue, men nå er kl snart 23... håper de gir seg

Gjest grrrah
Skrevet

omg, holder på enda, de gir seg jo faen aldri :(

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Skal være stille fra 23 til 07. Stå på!

Skrevet

12 - 2, mener du altså fra 00:00 til 02:00, 2 timer?? ikke mer? Jeg holder på å daue, men nå er kl snart 23... håper de gir seg

Ja, jeg mener det. Eller det var fra 01 til 03, det var i hvert fall to timer og det var helt grusomt.

Skrevet

omg, holder på enda, de gir seg jo faen aldri :(

Og så ligger du en stund før du sovner og så er det på'n igjen :o(

Gjest en gang i blant er ok
Skrevet

Noe veiarbeid er nødt til å gjøres om natten, slik at de slipper å sperre veien for trafikk så mye på dagtid. Hvis det er snakk om èn natt, gis det ofte dispansasjon for å kunne bråke om natten.

Vi fikk lapp i postkassen / på døra når de skulle asfaltere utenfor en natt i fjor. Slik at man evt kunne sove et annet sted hvis det var noe viktig man skulle dagen etter, og måtte få fullgod søvn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...