Gå til innhold

hvem eier doktoronline?

Anbefalte innlegg

Gjest dolline
Skrevet

Har ikke tenkt på det, men hvem eier dol?

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Eierene er hemmelige tenker jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

Se nederst på siden - Hjemmet Mortensen.

Gjest dolline
Skrevet

Hva i alle dager betyr det?

Gjest det er det
Skrevet

De samme som eier en rekke ukeblader?

Gjest tror jeg
Skrevet

forlag, ukeblader

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, hva betyr det?

Det betyr at et AS ved nevnte navn eier DOL. Ettersom det er et AS er det offentlig hvem de større eierne her, og det kan du finne ut ved å kontakte Foretaksregisteret (www.brreg.no).

Og mer om selskapet kan du lese her: http://www.hm-media.no/

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, se annet svar.

Skrevet

Ja, det er jo derfor vi kan lese spørsmålene våre i forskjellige ukeblader. Jeg har i hvert fall sett to av mine i Hjemmet og lest flere kjente i Vi Menn.

Gjest Dolores77
Skrevet

Ser at dol er under klikk.no

og det ligger igjen under hjemmet mortensen?

Skrevet

Ja, det er jo derfor vi kan lese spørsmålene våre i forskjellige ukeblader. Jeg har i hvert fall sett to av mine i Hjemmet og lest flere kjente i Vi Menn.

Hmm... da skal jeg be om at noen av mine spørsmål blir slettet, i alle fall... det blir for sensitivt, og jeg har jo ikke vett til å være anonym heller :-/

Skrevet

Hmm... da skal jeg be om at noen av mine spørsmål blir slettet, i alle fall... det blir for sensitivt, og jeg har jo ikke vett til å være anonym heller :-/

Ingen kjenner deg igjen. De forandrer på det, jeg tror den eneste som husker spørsmålet er deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...