sweetness Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Kan ikke den for.. fotballen sendes på zebra eller tv2sportskanalen eller HVA SOM HELST?!?! Hva skjer med de sløøve tirsdagsseriene som jeg i dag av en eller annen merkelig grunn hadde gledet meg til?????!?!Noen som vet? Sendes de en annen dag? En annen kanal? aaaahhhhh..... måtte fotballen brenne... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hehe.. gosh igjen. Hva pleies å sendes tirsdager? 0 Siter
sweetness Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Hehe.. gosh igjen. Hva pleies å sendes tirsdager? Hehe.. ikke noe kjeeempeviktig altså... Frustrerte fruer som jeg egentlig kun ser på med et halvt øye- og etter det er det Private Practice... Jajaja, vet-meningsløse serier. Men likevel, utrolig hva som blir en (u)vane til slutt;) Er så lei av den fotballen som alltid skal forstyrre! 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Nei, vet du hva! Du får heller slå over på nrk. Tror det er finsk fjernsynsteater i kveld. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Jeg er veldig glad i fotball, men synes det tar helt overhånd! Så jeg er faktisk helt enig med deg;) Man trenger heller ikke å vise repriser og analyser, av samme kamp, ti ganger om dagen! Folk har internett eller har ikke sportsjournalistene fått med seg det? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hehe.. gosh igjen. Hva pleies å sendes tirsdager? Hva pleies å sendes? Det var jammen ei setning jeg måtte lese mange ganger ;-P 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hva pleies å sendes? Det var jammen ei setning jeg måtte lese mange ganger ;-P Øh, skrev jeg det? :# 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Du får se på en annen kanal, jeg har ikke sett på fotball enda 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hehe.. ikke noe kjeeempeviktig altså... Frustrerte fruer som jeg egentlig kun ser på med et halvt øye- og etter det er det Private Practice... Jajaja, vet-meningsløse serier. Men likevel, utrolig hva som blir en (u)vane til slutt;) Er så lei av den fotballen som alltid skal forstyrre! Jeg husket ikke at det var FF-kveld før digitalboksen plutselig begynte å ta opp midt under Brasil-kampen! ;-) Det er jo fotball-VM kun hvert 4. år da. :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Hvis du har en vanlig kabelleverandør har du 90 % kanaler med søppel for massene. Skru over til en av disse denne ene måneden i VM-året. Verre er det ikke. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Skulle da bare mangle at de ikke viste fotball vm på tv da. Det går kun hver 4 år. Du har sikkert flere kanaler å velge mellom. Jeg pleier også å se på disse seriene som går på tirsdagskveldene, de kommer tilbake på skjermen igjen til tirsdag. 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Enig med deg,jeg liker ikke fotball og er det ikke VM,EM så er det OL og dritt. Og cup runder og veit ikke hva off.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.