Gå til innhold

Trøtt hva kan det komme av...

Anbefalte innlegg

Gjest dolline
Skrevet

I går sov jeg langt utover dagen og gikk på jobb klokken 12.00. Klokken fire ga jeg opp, dro hjem og la meg. Jeg sov til klokken ni åi går kveld. Sovnet igjen mellom et og to i natt, og sov til klokken 12.30. Var oppe en liten stund ved nitiden for å gå på do osv. Dro på jobb og jobbet til klokken 18.00. Handlet på veien hjem og tok med meg pizza til middag.

Nå har jeg bare lyst å legge meg og sove. Har tenkt å komme meg opp til normaltid i morgen, men vet ikke hva dette kommer av?

Jeg har jobbet mye, veldig mye de siste ukene, men likevel.

Gjest sssssssøvn
Skrevet

Man kan lett komme inn i dårlige vaner (laaangt raskere enn man tror), og du kan rett og slett sove for mye. Du trenger mer søvn fordi du sover for mye. I dette tilfellet tror jeg rett og slett du skal unne deg og sove litt ekstra, dersom du har hatt en stri tørn på jobb. etterhvert kan du begynne å tvinge deg litt ut (jeg kaller det tvinge, fordi det er tross alt langt bedr eå krype under ullpleddet på sofaen etter en lang dag). Dersom det ikke bedrer seg og du går tilbake til ditt vanlige søvnmønster bør du undersøke om du kanksje trenger påfyll av vitaminer etc.

Gjest Sliten og trenger hvile
Skrevet

Du er vel sliten og trenger hvile. Du sier ikke noe om kosthold og trening men hvis du ikke er "flink" med det kan du på sikt få mer energi og overskudd. Men først må du få hvilt deg skikkelig ut.

Skrevet

Min mor var sann da ho hadde blitt smittet av borrealis. (Flått-bitt.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...