Gjest ny mac-bruker Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har nylig kjøpt Macbook og er fornøyd så langt - MEN: Å trykke på museplaten krever et ganske hardt trykk liksom, før den virker. Er det mulighet å innstille dette? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Trykker du nederst på touchpaden? Trykk der den vanlige knappen ville vært. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Min erfaring er at en må trykke litt hardt om en klikker øverst (lengst fra seg), mens nederst er et lett trykk tilstrekkelig. Prøvd dette? Vet ikke om det er mulig å innstille. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Min erfaring er at en må trykke litt hardt om en klikker øverst (lengst fra seg), mens nederst er et lett trykk tilstrekkelig. Prøvd dette? Vet ikke om det er mulig å innstille. Det blir jo på en måte som en lysbryter - man klarer å slå på lyset selv om man trykker på midten, men det er absolutt enklest å trykke der man "skal" trykke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.