Gå til innhold

Vekterstreiken

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nå blir vekterstreiken trappet opp. Kan vi risikere at flyavganger ikke går fra Gardermoen? Eller er problemet bare lange køer? Jeg kan godt stå litt lenger i kø, men jeg VIL på ferie!

Persille1365381127
Skrevet

Så vidt jeg har forstått vil flyene fra Gardermoen gå, men køene blir LANGE. Det er de mindre flyplassene som blir stengt...

Skrevet

Et mulig problem kan være dersom streiken trappes ytterligere opp etter at du har ddratt, slik at du ikke kommer deg hjem igjen.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Et mulig problem kan være dersom streiken trappes ytterligere opp etter at du har ddratt, slik at du ikke kommer deg hjem igjen.

Det kan vel knappest kalles et problem, hehe! :-D

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Så vidt jeg har forstått vil flyene fra Gardermoen gå, men køene blir LANGE. Det er de mindre flyplassene som blir stengt...

Da satser jeg på at jeg kommer meg ut av landet. :-)

Skrevet

Det kan vel knappest kalles et problem, hehe! :-D

Tja, det kan jo bli dyrt, da, ettersom det er uttrykkelig uttalt i media at forsikringen ikke dekker slikt ;-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Tja, det kan jo bli dyrt, da, ettersom det er uttrykkelig uttalt i media at forsikringen ikke dekker slikt ;-)

Det går alltids landfast transport og jeg har gode forbindelser når det gjelder bolig. ;-) Problemet blir jobben, men det ååårner seg.

Skrevet

Det går alltids landfast transport og jeg har gode forbindelser når det gjelder bolig. ;-) Problemet blir jobben, men det ååårner seg.

Det får vi håpe! :-) God tur!!

Gjest Kayia
Skrevet

Min venninne som ble askefast i Paris mente alle hadde misforstått. Det måtte være askefest de mente, hevdet hun... :D

Gjest Elextra
Skrevet

Da satser jeg på at jeg kommer meg ut av landet. :-)

Når reiser du?

Skal selv ut å fly søndag ettermiddag...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Når reiser du?

Skal selv ut å fly søndag ettermiddag...

Søndag eller mandag tenkte jeg. Håper det ordner seg både for deg og meg! :-)

Skrevet

Min venninne som ble askefast i Paris mente alle hadde misforstått. Det måtte være askefest de mente, hevdet hun... :D

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...