caprice Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Har funnet en hel masse kule klær på amazon.com og har lyst til å bestille slik at jeg får noe ikke "alle andre" har. Har funnet en strls guide, men den har jo amerikanseke strls som jeg ikke er noen kløpper i. NOen som vet hvor jeg finner en modell som kan konvertere, eller i det minste forklare hvordan jeg overfører dette til norsk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg fant ut at 2, 4, 6, 8 osv tilsvarte en stor størrelse 32, 34, 36. 38 osv. Jeg kjøpte stort sett størrelse 6 og bruker størrelse 36 her hjemme, men de var litt større enn her. Men størrelsene er jo forskjellige her også. Når det gjelder tommestørrelser på dongrybukser så kjøpte jeg en størrelse mindre enn her og passet på å kjøpe slim siden bootcut stort sett var med sleng omtrent. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg er medium/38 - og bruker stort sett str 10. Jeg KAN bruke 12, men ikke på klær som skal være figurnært. Jeg kommer inn i 8 også - men det er ofte litt trangt, så det er for plagg som er litt store i utgangspunktet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.