Gå til innhold

Amerikanske strls på klær/sko - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet en hel masse kule klær på amazon.com og har lyst til å bestille slik at jeg får noe ikke "alle andre" har. Har funnet en strls guide, men den har jo amerikanseke strls som jeg ikke er noen kløpper i. NOen som vet hvor jeg finner en modell som kan konvertere, eller i det minste forklare hvordan jeg overfører dette til norsk?

Skrevet

Jeg fant ut at 2, 4, 6, 8 osv tilsvarte en stor størrelse 32, 34, 36. 38 osv. Jeg kjøpte stort sett størrelse 6 og bruker størrelse 36 her hjemme, men de var litt større enn her. Men størrelsene er jo forskjellige her også.

Når det gjelder tommestørrelser på dongrybukser så kjøpte jeg en størrelse mindre enn her og passet på å kjøpe slim siden bootcut stort sett var med sleng omtrent.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg er medium/38 - og bruker stort sett str 10. Jeg KAN bruke 12, men ikke på klær som skal være figurnært. Jeg kommer inn i 8 også - men det er ofte litt trangt, så det er for plagg som er litt store i utgangspunktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...