Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig, endelig kom sommerfølelsen her i dalstrøka innafor :-)

Har inntatt "middag" på stranda, ungene bader og mor doler i 23 grader i skyggen. (Jada, holder øye med dem, da...)

Klar for snarlig ferie (og hvitvinsinnkjøp før Polet går tomt for kontanter) - benytter sjansen til å ønske dere alle en fortreffelig sommer!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Høres herlig ut! Her inntas hvitvinen i sofaen siden det er overskyet og 11 grader ute... :-/

Skrevet

Høres herlig ut! Her inntas hvitvinen i sofaen siden det er overskyet og 11 grader ute... :-/

Vi må somle oss heim nå i 21 grader i skyggen :-)

Skrevet

Min ferie starter neste uke:-) Da har jeg bestilt sol og varme.

Skrevet

Så deilig!

Her er det 9 grader og regn...

Skrevet

Så deilig!

Her er det 9 grader og regn...

Sender deg virtuell varme på 18,2 i skyggen :-)

Skrevet

Skrevet

Skal jeg ta det ille opp at du sender varme til alle de andre, bortsett fra meg?:-)

Skrevet

Skal jeg ta det ille opp at du sender varme til alle de andre, bortsett fra meg?:-)

Nei, en kjempeforglemmelse! Sender deg minst like mye virtuell varme som til de andre ;.)

Pr nå ca 17 pluss, men legger på en god del grader for din del ;-)

Skrevet

Nei, en kjempeforglemmelse! Sender deg minst like mye virtuell varme som til de andre ;.)

:-)

Nei, jeg får logge av. Det blir for mye galskap her inne.

Skrevet

Pga meg ??

Overøser deg med sol :-)

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Sommer er for slappfiskene. Jeg savner snøen og måkingen.

Gjest verinoca
Skrevet

Løsning: få deg hage.

Gjest verinoca
Skrevet

Sommeren kom hit i går, på fridagen min, og jeg lå langflat på terrassen i timevis. Fin og rød ble jeg ;o)

Skrevet

:-)

Nei, jeg får logge av. Det blir for mye galskap her inne.

Feil svar:

Pga meg ??

Skrevet

Sommeren kom hit i går, på fridagen min, og jeg lå langflat på terrassen i timevis. Fin og rød ble jeg ;o)

Deilig :-) (Men husk solkrem)!

Skrevet

Ok, kom gjerne og måk & skuff hit - savner det ikke :-)

Skrevet

Feil svar:

Pga meg ??

Neeeeeeeeeeeeeeeei:-) Ikke på grunn av deg. Ikke gi meg mer sol, da får jeg bare dårlig samvittighet;-)

Skrevet

Neeeeeeeeeeeeeeeei:-) Ikke på grunn av deg. Ikke gi meg mer sol, da får jeg bare dårlig samvittighet;-)

OK, men husk solkrem ;-)

Atsjoo :-(

Gjest Elextra
Skrevet

Enig, elsker sommeren! Den helt store sommervarmen har ikke kommet ennå, men føler den er på vei.

Synd den norske sommeren er så altfor kort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...