Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei flatlus lå på en solseng på en strand i Spania og solte seg, da den plutselig la merke til en annen lus på nabosolsenga som satt og skalv og hutra. Den første lusa spurte derfor hva som var på ferde, og den kalde lusa fortalte at han hadde komme til Spania ved å sitte i barten på en motorsyklist.

– Jeg skal gi deg et bedre råd, sa den første lusa. - Neste gang du skal til ssyden, må du krype oppunder trusa på ei dame.

– Joa, det var kanskje ikke så dumt det, sa den andre lusa.

Noen uker senere ligger den første lusa på stranden igjen, og plutselig dukker den andre lusa opp, hutrende som aldri før.

– Hva er dette for noe? spurte den første lusa. - Fulgte du ikke rådet mitt?

– Jo, det gjorde jeg, sa lusa. Jeg krøp opp under trusekanten til en dame, men før jeg visste ordet av det, satt jeg i barten på motorsyklisten igjen

Skrevet

Jeg trodde ikke du kunne sånne vitser jeg, morsan ;o)

Skrevet

Velkommen tilbake;-)

Skrevet

Velkommen tilbake;-)

Jeg var her på mandagen jeg, skrev en melding til deg på meldinger ;o)

Skrevet

Jeg var her på mandagen jeg, skrev en melding til deg på meldinger ;o)

Oj, det har jeg ikke sett.

Skrevet

Dette er under bordet, morsan.

Strengt tatt var den vel oppå solsenga!

Skrevet

Jeg kan mange!! ;-)

Skrevet

hva sier farsan morsan

Ja, hva skulle han si? ;-)

Jeg er nok en stakkars hijabbrukende kvinne som er kuet aav min mann, men slår meg løs på dol;-)

Gjest solfryd
Skrevet

Ja, hva skulle han si? ;-)

Jeg er nok en stakkars hijabbrukende kvinne som er kuet aav min mann, men slår meg løs på dol;-)

Ja, det er du nok. Kanskje steining hadde vært på sin plass?

Skrevet

Ja, det er du nok. Kanskje steining hadde vært på sin plass?

Fint du morer deg...

Gjest solfryd
Skrevet

Fint du morer deg...

Takk for at du gleder deg på mine vegne.... Det gjør jeg også. Jeg har det fantastisk morsomt akkurat nå...

Skrevet

Takk for at du gleder deg på mine vegne.... Det gjør jeg også. Jeg har det fantastisk morsomt akkurat nå...

Ja det er lett å skjønne :-)

Pluss at jeg tenker "på seg selv kjenner man andre" når du i misnte tre innlegg antyder at andre folk er fulle;-) Ha en riktig god natt.

Gjest solfryd
Skrevet

Ja det er lett å skjønne :-)

Pluss at jeg tenker "på seg selv kjenner man andre" når du i misnte tre innlegg antyder at andre folk er fulle;-) Ha en riktig god natt.

Ifølge NHD bør ordtaket være slik: "På seg selv kjenner man ingen andre!"

God natt, ja!

Gjest annlovinda
Skrevet

Haha - morsom, selv på en torsdag morgen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...