morsan Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Ei flatlus lå på en solseng på en strand i Spania og solte seg, da den plutselig la merke til en annen lus på nabosolsenga som satt og skalv og hutra. Den første lusa spurte derfor hva som var på ferde, og den kalde lusa fortalte at han hadde komme til Spania ved å sitte i barten på en motorsyklist. – Jeg skal gi deg et bedre råd, sa den første lusa. - Neste gang du skal til ssyden, må du krype oppunder trusa på ei dame. – Joa, det var kanskje ikke så dumt det, sa den andre lusa. Noen uker senere ligger den første lusa på stranden igjen, og plutselig dukker den andre lusa opp, hutrende som aldri før. – Hva er dette for noe? spurte den første lusa. - Fulgte du ikke rådet mitt? – Jo, det gjorde jeg, sa lusa. Jeg krøp opp under trusekanten til en dame, men før jeg visste ordet av det, satt jeg i barten på motorsyklisten igjen 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde ikke du kunne sånne vitser jeg, morsan ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde ikke du kunne sånne vitser jeg, morsan ;o) Velkommen tilbake;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Velkommen tilbake;-) Jeg var her på mandagen jeg, skrev en melding til deg på meldinger ;o) 0 Siter
cathlin Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg var her på mandagen jeg, skrev en melding til deg på meldinger ;o) Oj, det har jeg ikke sett. 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 Dette er under bordet, morsan. Strengt tatt var den vel oppå solsenga! 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 Jeg trodde ikke du kunne sånne vitser jeg, morsan ;o) Jeg kan mange!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 hva sier farsan morsan Ja, hva skulle han si? ;-) Jeg er nok en stakkars hijabbrukende kvinne som er kuet aav min mann, men slår meg løs på dol;-) 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Ja, hva skulle han si? ;-) Jeg er nok en stakkars hijabbrukende kvinne som er kuet aav min mann, men slår meg løs på dol;-) Ja, det er du nok. Kanskje steining hadde vært på sin plass? 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 Ja, det er du nok. Kanskje steining hadde vært på sin plass? Fint du morer deg... 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Fint du morer deg... Takk for at du gleder deg på mine vegne.... Det gjør jeg også. Jeg har det fantastisk morsomt akkurat nå... 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Skrevet 16. juni 2010 Takk for at du gleder deg på mine vegne.... Det gjør jeg også. Jeg har det fantastisk morsomt akkurat nå... Ja det er lett å skjønne :-) Pluss at jeg tenker "på seg selv kjenner man andre" når du i misnte tre innlegg antyder at andre folk er fulle;-) Ha en riktig god natt. 0 Siter
Gjest solfryd Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Ja det er lett å skjønne :-) Pluss at jeg tenker "på seg selv kjenner man andre" når du i misnte tre innlegg antyder at andre folk er fulle;-) Ha en riktig god natt. Ifølge NHD bør ordtaket være slik: "På seg selv kjenner man ingen andre!" God natt, ja! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Haha - morsom, selv på en torsdag morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.