Gå til innhold

klarer dere å tisse mens dere er i bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også hørt at det kan hjelpe å tisse, nr 2 eller kaste opp eller noe annet. Men man vet jo aldri hva som gjør en voldteksmann enda farligere.

Skulle også tro at man kan bli så redd i noen situasjoner at man tisser på seg.

Gjest Amazoonas
Skrevet

Jeg tror jeg må si både ja og nei til det :)

Ikke at jeg har prøvd, men jeg kan forestille meg at mange under en voldtekt eller en slik psykisk påkjenning får tissatrengtheten litt i bakgrunn. Det er vel naturlig at vi glemmer ting etter som andre ting er viktigere, også dette vil jeg tro

Nå kommer det vel ann på hvor tissetrengt jeg er, men jeg er helt sikker på at jeg kan springe og tisse hvis så er, eller hoppe og tisse eller you name it. For noen ganger når jeg er tissatrengt så er jeg jaggu det

Når jeg tenker over det så er det noen ganger jeg er så tissatrengt at jeg nok kunne hatt tissa under en voldtekt også

Og nei, jeg pleier ikke å gå i år og dag før jeg slipper`n, jeg har bare en megamini selskapsblære :D

Kanskje løsningen er å fylle blæra hvis vi er et sted hvor voldtektsfaren er stor? Men på den andre siden kan det jo være vanskelig å løpe av sted eller kjempe i mot hvis man holder på å tisse på seg.

Skrevet

Kanskje løsningen er å fylle blæra hvis vi er et sted hvor voldtektsfaren er stor? Men på den andre siden kan det jo være vanskelig å løpe av sted eller kjempe i mot hvis man holder på å tisse på seg.

Ikke i verden om jeg kan se for meg å hverken spring for livet eller kjempe for det, tissatrengt!!

Jeg hadde garantert tisset hver dråpe før jeg var i nærheten av å bli voldtatt antagelig

Gjest Amazoonas
Skrevet

Ikke i verden om jeg kan se for meg å hverken spring for livet eller kjempe for det, tissatrengt!!

Jeg hadde garantert tisset hver dråpe før jeg var i nærheten av å bli voldtatt antagelig

Lurer på om NHD tenker på overfallsvoldtekt eller den vanligste formen å bli voldtatt i nære relasjoner? Fungerer tissingen like bra?

Gjest Kayia
Skrevet

Nå vi i venninnegjengen min svært lav terskel på tema vi diskuterer og har vært innom det meste, men denne var ny! :D "Klarer jeg å tisse i bevegelse"? Haha - hakke peiling, men kommer til å tenke på det neste gang jeg må gjøre mitt fornødne i naturen, det er helt sikkert. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...