Gå til innhold

Jingle

Anbefalte innlegg

Gjest betatt
Skrevet

Hva heter arien som synges på den nye tele2-reklamen? Den er nydelig! Hvis noen vet hvem som synger blir jeg veldig glad.

Skrevet

Kan du ikke prøve å søke den opp på youtube, f eks ved å søke reklame tele2, og se om du finner reklamen der? Så blir det lettere å prøve å svare deg :-)

Gjest betatt
Skrevet

Kan du ikke prøve å søke den opp på youtube, f eks ved å søke reklame tele2, og se om du finner reklamen der? Så blir det lettere å prøve å svare deg :-)

Jeg har prøvd å søke, men fant den ikke. Det er ikke med Bill (small bills) eller Frank (sauen), men med en dame som sitter i telefonen og til slutt sitter og gråter. Jeg skal prøve å lete litt til. Kanskje det ikke er tele2 det er reklame for..? Hmm..

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kan det være Chessreklamen du tenker på? Der er det en som synger:

Hva fyren heter vet jeg ikke, men kanskje det står på sidene deres dersom det er denne du tenker på?

Gjest jingle
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1276766058' post='4381819]

Kan det være Chessreklamen du tenker på? Der er det en som synger:

Hva fyren heter vet jeg ikke, men kanskje det står på sidene deres dersom det er denne du tenker på?

Nei, det er ikke den. I den reklamen jeg tenker på er det en kvinne som synger, en arie (opera). Arien tror jeg er kjent for de fleste, altså mange har hørt den før. I reklamen sitter en dame i telefonen, det kan virke som hun jobber på et kontor, og hun smiler og er fornøyd når hun snakker. Etter hvert begynner hun å gråte. Jeg tror reklamen er så ny at jeg ikke finner den på youtube ennå.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nei, det er ikke den. I den reklamen jeg tenker på er det en kvinne som synger, en arie (opera). Arien tror jeg er kjent for de fleste, altså mange har hørt den før. I reklamen sitter en dame i telefonen, det kan virke som hun jobber på et kontor, og hun smiler og er fornøyd når hun snakker. Etter hvert begynner hun å gråte. Jeg tror reklamen er så ny at jeg ikke finner den på youtube ennå.

Hm, det ringer ingen bjeller, men dersom den er veldig ny er sjangsen stor for at jeg ikke har sett den.

Beklager, da var ikke svaret mitt mye hjelp i. :o)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg så en Tele2-reklame i går, men det var en mann som gråt, ikke en kvinne.

Arien der var Lascia ch'io pianga fra Händels opera Rinaldo. Kan det ha vært den samme?

Fant en versjon med Cecilia Bartoli i farta:

Gjest betatt
Skrevet

Jeg så en Tele2-reklame i går, men det var en mann som gråt, ikke en kvinne.

Arien der var Lascia ch'io pianga fra Händels opera Rinaldo. Kan det ha vært den samme?

Fant en versjon med Cecilia Bartoli i farta:

Jaaa! Det er den! Takk skal du ha!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...