Gjest Folkedans Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Som du finner på nrk.no, hører du mye på den? Elsker den, kunne ønske den ble sendt på fm-båndet over hele landet. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 ''hører du mye på den? '' Døgnet rundt. 0 Siter
Sør Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har hørt rykter om Siv Jensen ønsket å spille den for å knekke Mullah Krekar, men det ble vedtatt at det var mot Genève-konvensjonen om tortur. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har hørt rykter om Siv Jensen ønsket å spille den for å knekke Mullah Krekar, men det ble vedtatt at det var mot Genève-konvensjonen om tortur. Neppe kanalen for de som hater norsk kultur. 0 Siter
morsan Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har hørt rykter om Siv Jensen ønsket å spille den for å knekke Mullah Krekar, men det ble vedtatt at det var mot Genève-konvensjonen om tortur. *fnis* 0 Siter
Sør Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Neppe kanalen for de som hater norsk kultur. Hvis du mener at folkemusikk er "hele" norsk kultur, så står det utrolig dårlig til med "norsk kultur". Heldigvis er norsk kultur langt mer enn bare denne ene nisjen. 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Hvis du mener at folkemusikk er "hele" norsk kultur, så står det utrolig dårlig til med "norsk kultur". Heldigvis er norsk kultur langt mer enn bare denne ene nisjen. Folkemusikk er den mest høyverdige av norsk kultur. Norskere kan det ikke bli. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.