Gjest Amazoonas Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 har styret med en printer i det siste og har svart blekk over fingene som jeg ikke får av. Hva hjelper? 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Såpe Olje er bra, gni inn hendene med olivenolje, skyll så av med lunkent vann og rikelig med såpe. 0 Siter
Gjest Amazoonas Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Såpe Olje er bra, gni inn hendene med olivenolje, skyll så av med lunkent vann og rikelig med såpe. såpe har jeg forsøkt, men ikke olivenolje. fungerer det altså? 0 Siter
Gjest Amazoonas Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Prøv med Hugos. hva er det? hjalp ikke så mye med olivenolje 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 såpe har jeg forsøkt, men ikke olivenolje. fungerer det altså? Det funka i alle fall på maling jeg hadde på hendene, så verdt et forsøk. Hvis ikke det hjelper ville jeg prøvd neglelakkfjerner. 0 Siter
Gjest tgttg Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 zalo...matolje av et eller annet slag... white spirit er vel det som må til hvis du ikke får det av på annet vis. 0 Siter
Gjest Amazoonas Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 zalo...matolje av et eller annet slag... white spirit er vel det som må til hvis du ikke får det av på annet vis. jeg har prøvd sånn håndsprit, (husker ikke hva det heter) som vi vasket hendene med ganske ofte i svineinfluensatiden. Det hjalp ikke. Vil det fungere bedre med whitesprit 0 Siter
Gjest slabbedask Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 hva er det? hjalp ikke så mye med olivenolje http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7171646 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 jeg har prøvd sånn håndsprit, (husker ikke hva det heter) som vi vasket hendene med ganske ofte i svineinfluensatiden. Det hjalp ikke. Vil det fungere bedre med whitesprit White spirit er noe helt annet enn håndsprit, så godt mulig det vil fungere. Tar maling og sånt fra hendene hvertfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.