Gå til innhold

Gutter som ikke svarer på beskjeder.

Anbefalte innlegg

Gjest tosomaldritarintinativigjen
Skrevet

En venninne av meg fra et tidligere studie ringte meg her om dagen. Hun hadde møtt en gutt fra vårt studie (tre år tilbake) helt tilfeldig på byen, da hun besøkte søsteren sin. De hadde pratet en del sammen, og hun ble litt betatt etter dette, hun likte ham alltid, men det gikk plutselig opp for henne at han var et kjæresteemne. Søsteren hadde selvfølgelig oppmuntret henne til å ta kontakt med ham neste gang hun var i byen (de hadde jo gått i klasse, så det kunne vel ikke skade?)

Hun sendte en beskjed på facebook da de er venner der, og skrev at hun skulle inn til byen om dager og om han ikke ville ta en øl med henne siden det var så hyggelig sist. Hun skrev det visst nok på en litt humoristisk og uhøytidlig måte slik at det ikkje nødvendigvis skulle tolkes som en "date".

Venninnen min er ganske tilbakeholden når det gjelder gutter (og kronisk single, til tross for at hun nærmer seg 30), men jobber med seg selv for å "vere mer på hugget". Selvfølgelig er det jo da ekstra sårt at når hun stiller seg i en slik sårbar situasjon så svarer han ALDRI på beskjeden.

Hvorfor kunne han ikke bare sagt han ikke hadde annledning?

Hadde en lignende opplevelse for et par siden da jeg ble oppmuntret til å sende en meldig til en gutt jeg ble litt kjent med gjennom et felles kurs i studietiden. Jeg hadde hans nummer fordi vi arbeidet sammen i gruppe på et tidspunkt. Han svarte heller aldri! Igjen- hvorfor ikke bare finne på en unnskyldning?

Kan huske jeg synes det var kjempepinlig å møte på ham i etterkant, heldigvis er det små sjanser for at jeg treffer han igjen.

Men det er de som er feige ikke sant?

Hva handler det om, sjenerthet, likegyldighet? Redsel? Avmakt?

Kjipe opplevelser, har aldri gjort noe sånt siden. Har overlatt det til gutten, og det funka til sist;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre ikke alltid at beskjeden kommer frem til mottaker. Ei venninne som er aktiv på facebook sier at hun ofte opplever at meldinger ikke kommer frem eller at hun ikke får meldinger som andre har sendt henne. Veldig leit når andre oppfatter en som uhøflig fordi meldinger ikke har kommet frem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...