jubalong70 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 I natt er det første vakt jeg har på sykehuset uten at jeg er i praksis. Nå sitter jeg fastvakt på en pasient som pleier å være veldig urolig, men som nå sover søtt. Litt rart å sitte her, midt på natta, og være på jobb. For første gang skal jeg tjene penger som (snart) sykepleier 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har lest jevnlig om deg og skolegangen din. Gratulerer! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Jeg har lest jevnlig om deg og skolegangen din. Gratulerer! :-) Tusen takk. Er ferdig med 2. året nå Natta har forløpt helt uten problemer, og nå må jeg bare få kommet meg i seng for å sove litt 0 Siter
Liliaceae Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Så fint - høres ut som du har funnet din plass i yrkeslivet. Det må være deilig å være ferdig med de to første årene :-) 0 Siter
laban Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Så artig. Husker godt da du begynte på utdannelsen. Sikkert fint å gjøre noe som likner det man skal gjøre som ferdigutdannet, ikke bare bedrive teori. (Ikke at jeg tror dere bare henger over bøkene under utdannelsen, heller.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Så fint - høres ut som du har funnet din plass i yrkeslivet. Det må være deilig å være ferdig med de to første årene :-) Kjempedeilig 0 Siter
jubalong70 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Så artig. Husker godt da du begynte på utdannelsen. Sikkert fint å gjøre noe som likner det man skal gjøre som ferdigutdannet, ikke bare bedrive teori. (Ikke at jeg tror dere bare henger over bøkene under utdannelsen, heller.) Nå avsluttet jeg året med 3 mnd praksis på den avdelingen jeg jobbet i går, så det var jo ikke så uvant. Men det var litt rart å ikke være der som student, og ikke minst å skulle få betalt for jobben 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.