Gjest Matidag Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Skal lage kjøttbollene men det srtår det skal være brødsmuler i dem, er det da tørre smuler eller bruker man ferskt brød? *fullstendig uvitende* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg bruker det jeg har, og som regel er det daggammelt brød. Dropp skorpa, den er for fast, og smuldre brødet før du blander det med egget, ellers blir det lett klumper. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Man tager en boks Max Kjøttboller i paprikasaus.... 0 Siter
Gjest Matidag Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Man tager en boks Max Kjøttboller i paprikasaus.... lol! 0 Siter
Gjest Matidag Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Jeg bruker det jeg har, og som regel er det daggammelt brød. Dropp skorpa, den er for fast, og smuldre brødet før du blander det med egget, ellers blir det lett klumper. Tusen takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.