Gå til innhold

hjelp til kattenavn, jente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• AnonymBruker

4

• 200eek

3

• Magda

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

brilleslangen

Velg et navn med S i, det har katter lettere for å oppfatte enn andre navn :-)

Hva med Pus? Hehe.

Eller Sushi, Sasha, Tasja, Pushkin, Susi/Suzy... osv - fine kattenavn, i mine (og kattens) ører ;)

hvem sier det?

Jeg har hatt tre katter + at mor mi har hatt to. Ingen av disse har reagert på navnet sitt... Men når de har vært ute og vi har ropt på dem, har de likevel kommet... fordi de har hørt en kjent stemme...

Har til og med fanget inn en ukjent katt på villspor ved å rope på min egen katt.. Katten hadde gått seg bort men svarte og komn løpende når jeg ropte på min katt. Dette pågikk over flere dager enda den hverken fikk mat eller ly... Og da jeg etterhvert fant eieren og skulle få tak i katten så gikk jeg bare ut og ropte på min katt og vips der var den fremmede på plass...så jeg tror katter reagerer mer på stemmer enn på navn. Det er iallfall min erfaring

Annonse

Jeg er sær så alle disse navnene nedover her gir meg frysninger :)

Jeg er for metoden, ta en real titt på diverse walt disney figurer (har du barn så har de sikkert en del slike filmer)

Plukk ut noen navn og vri og vreng litt på dem, så får du artige spesielle navn som ikke alle har :) Eller behold dem slik de er

(f.eks Løvenes Konge, Jungelboken mm)

Gjest Amazoonas

Jeg er sær så alle disse navnene nedover her gir meg frysninger :)

Jeg er for metoden, ta en real titt på diverse walt disney figurer (har du barn så har de sikkert en del slike filmer)

Plukk ut noen navn og vri og vreng litt på dem, så får du artige spesielle navn som ikke alle har :) Eller behold dem slik de er

(f.eks Løvenes Konge, Jungelboken mm)

Jeg har aldri selv hatt katt. Kommer de hvis man roper navnet deres?

Jeg har aldri selv hatt katt. Kommer de hvis man roper navnet deres?

Å, gjett om a :D

Har aldri likt katter noe særlig, utenom den jeg har nå. Han er to og et halvt år og er kjempetam om jeg kan bruke det ordet

Han kommer når jeg roper, han er med over alt (til og med på hytta) han liker rutiner og oppfører seg som en småsippet småunge i blant for å bli løftet og stellet med. Han er rampete og leker gjemsel, og vet at jeg har med godis fra handleturen på lørdag (hopper opp på en spesiell kjøkkenstol og sitter pent til han får) Kjøpte sele til ham her om dagen for å lære ham å gå i det i tilfelle vi skulle på bobiltur i sommer, og det gikk helt fint det (må jo luftes sammen med bikkja) Han følger meg i dusjen og på do også :D

I det hele tatt, hadde aldri trodd det kunne være så underholdende og fantastisk artig å ha katt. Trodde det var sære, hovne dyr, men det stemmer overhode ikke. Jeg har blitt utrolig glad i min lille ramp og håper jeg får beholde ham i mange år til :D

Gjest Amazoonas

Å, gjett om a :D

Har aldri likt katter noe særlig, utenom den jeg har nå. Han er to og et halvt år og er kjempetam om jeg kan bruke det ordet

Han kommer når jeg roper, han er med over alt (til og med på hytta) han liker rutiner og oppfører seg som en småsippet småunge i blant for å bli løftet og stellet med. Han er rampete og leker gjemsel, og vet at jeg har med godis fra handleturen på lørdag (hopper opp på en spesiell kjøkkenstol og sitter pent til han får) Kjøpte sele til ham her om dagen for å lære ham å gå i det i tilfelle vi skulle på bobiltur i sommer, og det gikk helt fint det (må jo luftes sammen med bikkja) Han følger meg i dusjen og på do også :D

I det hele tatt, hadde aldri trodd det kunne være så underholdende og fantastisk artig å ha katt. Trodde det var sære, hovne dyr, men det stemmer overhode ikke. Jeg har blitt utrolig glad i min lille ramp og håper jeg får beholde ham i mange år til :D

Hvorfor er katter så glade i å ligge i vaskekummer ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...